• ik vraag me af wat andere mensen van me covers denken aan gezien ik ze wel laat zien maar altijd een stille reactie krijg --' .en nee dit is geen aandachttrekending ik wil gewoon weten wat jullie er van vinden :'D.
    deze heb ik net gemaakt :'D :


    en deze gisteren die ik om 12 uur s'avonds af had terwijl ik moe was x'D :


    thnx (krul)


    Shoganai i ne~

    ik vind die eerste wel indrukwekkend! ;)
    Niet gemeen bedoeld hoor, je bent goed. Maar met heel veel oefenen kan je nog beter worden! (A)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Image schreef:
    ik vind die eerste wel indrukwekkend! ;)
    Niet gemeen bedoeld hoor, je bent goed. Maar met heel veel oefenen kan je nog beter worden! (A)
    ik vraag voor kerst ook zo'n pennetje (digitaal) aleen me zus en me broer zeuren dat het niet nodig is >.< maar met een gewone muis is het ook best wel lastig :'D


    Shoganai i ne~

    Wauw, ze zijn heel mooi gedaan, met die kleuren!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik weet niet, ik vind ze te fel


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Ik weet niet, ik vind ze te fel
    dat kan , computer beeldschermen zijn verschillend mijn computer beeldscherm is niet zo fel terwijl die van me ouders heel erg fel is :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:36 ]


    Shoganai i ne~

    Wauw, mooi gedaan!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Je mag er wel 1je voor mij maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Je mag er wel 1je voor mij maken
    ik wil er morgen wel 1 maken (kan nu niet want ik ben op de pc van me ouders) (krul)


    Shoganai i ne~

    Ik vind ze ook wat fel, het haar is wat te geel, bij beiden, maar voor de rest, heel mooi gedaan! Mag ik vragen met wat je dat doet?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Cool!

    ik ben het eens met Endlich, het haar heeft idd een onnatuurlijke gele kleur, maar verder zijn ze supermooi!
    welk programma gebruik je?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood