• Go find yourself a job.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:41 ]


    We're all mad here.

    DarkSavior schreef:
    Ik maakte maar 1 topic aan en zette iets in the spotlight, ik vind dat nog een redelijk normale reactie. Ik wil jou reactie ook wel een keer zien. Dat van Hale had ik niet in mijn hand


    En dat spijt me.

    Ik was gewoon te enthouist.

    Hooligan schreef:


    DarkSavior schreef:
    Ik maakte maar 1 topic aan en zette iets in the spotlight, ik vind dat nog een redelijk normale reactie. Ik wil jou reactie ook wel een keer zien. Dat van Hale had ik niet in mijn hand


    Wil je aandacht jongen; ik heb nooit gezegd dit gaat over Mitchell?


    We're all mad here.

    DarkSavior schreef:
    Ik maakte maar 1 topic aan en zette iets in the spotlight, ik vind dat nog een redelijk normale reactie. Ik wil jou reactie ook wel een keer zien. Dat van Hale had ik niet in mijn hand

    Mag ik even zeggen dat je in minder dan 2 á 3 dagen, meer dan 10 topics over Nikki hebt aangemaakt? :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat je in minder dan 2 á 3 dagen, meer dan 10 topics over Nikki hebt aangemaakt? :3

    Amen


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Wil je aandacht jongen; ik heb nooit gezegd dit gaat over Mitchell?

    Nee wil ik niet, maar ik voelde me aangesproken. Het gaat dus niet over mij, gelukkig.

    @CountMeIn, Gedichten Promoties tel ik niet mee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee wil ik niet, maar ik voelde me aangesproken. Het gaat dus niet over mij, gelukkig.

    @CountMeIn, Gedichten Promoties tel ik niet mee


    het gaat over 'nikki en mitchell'
    dus eigenlijk vind ik dat wel meetellen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Keep it nice. Thank you (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laten we samen bidden.


    Has no one told you she's not breathing?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat je in minder dan 2 á 3 dagen, meer dan 10 topics over Nikki hebt aangemaakt? :3


    Sevvie ik krijg je niet toegevoegd.


    We're all mad here.

    Ik begrijp wat je bedoelt, en ik geef je volkomen gelijk. Al ben ik niet zo van die moordlustige dingen die je daar opnoemt. ;D


    Opgeven is geen optie.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee wil ik niet, maar ik voelde me aangesproken. Het gaat dus niet over mij, gelukkig.

    @CountMeIn, Gedichten Promoties tel ik niet mee

    Mitch, ik zei topics over 'Nikki en jou', en die gedichten e.d. gaan over Nikki en jou :3


    Let it come and let it be

    Jij kan je trouwens ook aanstellen Padawan :W


    -

    just fuck you.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:40 ]


    We're all mad here.

    Amen_O_


    (Be)lieve in (you)rself