• Mijn vriend of beter gezegd ex-vriend heeft het gisteren uitgemaakt met me.
    Hij kwam me ophalen en wou goed met me praten over onze relatie.
    Hij zei tegen me dat hij nog niet toe was aan een relatie en er dus een punt achter wou zetten.
    Ik had het al een beetje verwacht omdat hij ook afstandelijk deed en snel geïrriteerd was.
    Hij was graag bij zijn vrienden, en als we op de camping waren (waar hij staat) waren we niet met ze 2e maar altijd met een stuk of 10 mensen.
    Had er verder geen problemen mee, maar toch wil je even alleen zijn met ze 2e af en toe.
    Ook stond bij hem voetbal op de 1e plek, en ik op de 2e.
    Ook geen problemen mee, maar normaal moet de vriendin op de 1e plek staan.
    En dat merkte hij ook al op.

    Ik heb veel gehuild gisteren in de auto en hij ook en nu zijn we officieel uit elkaar.
    We hadden misschien maar 1 maand en 2 weken, maar ik begon echt van die jongen te houden.
    Hij was lief voor me, luisterde goed en kon gewoon ontzettend met hem lachen.
    Alleen.. hier komt het.
    Mijn vader kwam net de kamer binnen en zei tegen me: "Kelly, was dat de enige reden dat hij het uitgemaakt had?"
    Mijn vader denkt namelijk dat hij een ander meisje M. nog leuk vind en het daarom uitgemaakt had.
    Terwijl hij gisteren tegen mij gezegd had dat dat absoluut niet het geval was.
    Dat verhaal zit zo: Dat meisje vond hem samen met mij leuk op hetzelfde moment, hij had voor mij gekozen maar had toen ook gevoelens nog wel voor haar.
    Na een poosje zei hij dat het over was en gewoon goeie vrienden waren.
    3 weken geleden ofzo waren ze met ze 2e naar Utrecht gegaan en zijn daar naar de bioscoop geweest, maar ze zou die nacht blijven slapen, maar dat is niet gebeurt want hij wou dat niet.
    En was dus naar mij gekomen.
    Hij had verder nog wel contact met haar via de ping.

    Mijn ex (andere) zei tegen mij dat hij het gewoon uitgemaakt had omdat hij als vrijgezel op het jongerenveld (veld waar allemaal jongeren staan op die camping) wou lopen.

    Ik snap er geen hol meer van en weet dus sowieso niet wat ik wel en niet moet geloven.
    Sorry voor het lange verhaal maar het zat me ontzettend dwars.(no_chears)
    Heeft er iemand tips hoe ik ermee om kan gaan?


    "Don't look back, you're not going that way."

    geen aandacht aan besteden.

    Het is verdorie zomer.

    genoeg lekkere jongens om te versieren.

    Ahw. Ik vind het echt kut voor je.
    Misschien moet je het nu laten rusten. Ik bedoel.. de waarheid komt toch altijd wel boven water..


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    geen aandacht aan besteden.

    Het is verdorie zomer.

    genoeg lekkere jongens om te versieren.


    Daar zit ik nu echt even niet op te wachten op jongens..
    Hij hield nog van me en ik ook van hem, dus het ligt even wat zwaarder voor me op dit moment.
    Snap je?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 16:43 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb zo ongeveer hetzelfde met mijn ex, na 2 jaar.. ):
    Het is kut, maar het enige dat je kunt doen is hem ermee confronteren. Uiteindelijk is hij de enige die écht weet hoe het zit en jou dit kan vertellen. Daarna is het maar een kwestie van vertrouwen en je niks aantrekken van wat iedereen je vertelt.
    Ik heb ook tegen vrienden gezegd dat ik niet wil horen wat ze allemaal van hem denken of vinden, dat maakt het alleen maar lastiger.

    Brownbirch schreef:
    (...)

    Daar zit ik nu echt even niet op te wachten op jongens..
    Hij hield nog van me en ik ook van hem, dus het ligt even wat zwaarder voor me op dit moment.
    Snap je?


    Ik snap je helemaal, dan is het nog het moeilijkst. Maar het komt wel verdacht over van zijn kant vind ik. Ookal heeft hij wel gevoelens voor dat andere meisje, vind ik het toch lief dat hij je probeert om je niet te kwetsen door te zeggen dat het niet zo is.
    Als ik jou was zo ik me er niet zo heel druk over proberen te maken, want je kan er uiteindelijk toch niets meer aan veranderen. Sterkte. <3


    Your make-up is terrible

    als dat waar is, is hij een verdomde bastard!! beter af zonder!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou als hij het heeft uitgemaakt voor die M is hij een vieze eikel. Maar als hij het heeft uitgemaakt omdat hij er nog niet aan toe is, moet je het gewoon laten. Maar ik zou het niet echt weten, sowwy!

    Levine schreef:
    Ahw. Ik vind het echt kut voor je.
    Misschien moet je het nu laten rusten. Ik bedoel.. de waarheid komt toch altijd wel boven water..


    None but ourselves can free our minds.

    Levine schreef:
    Ahw. Ik vind het echt kut voor je.
    Misschien moet je het nu laten rusten. Ik bedoel.. de waarheid komt toch altijd wel boven water..


    I´m nothing special.

    Brownbirch schreef:
    (...)

    Daar zit ik nu echt even niet op te wachten op jongens..
    Hij hield nog van me en ik ook van hem, dus het ligt even wat zwaarder voor me op dit moment.
    Snap je?


    Ja ik begrijp het...

    succes mupke(flower)

    Levine schreef:
    Ahw. Ik vind het echt kut voor je.
    Misschien moet je het nu laten rusten. Ik bedoel.. de waarheid komt toch altijd wel boven water..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levine schreef:
    Ahw. Ik vind het echt kut voor je.
    Misschien moet je het nu laten rusten. Ik bedoel.. de waarheid komt toch altijd wel boven water..


    26 - 02 - '16

    Gewoon even laten en de breuk wat probern verwerken en er proberen op te vertrouwen dat hij de waarheid spreekt ? ...
    Als het zo is dat hij het uitmaakte voor een ander meisje , dan kom je er wel snel achter en dan is hij een zak dat je zo snel mogelijk moet vergeten (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.