Ik ga een nieuwe serie maken,ik ben nu terug van kamp en voel me niet goed maar heb wel alle tijd nu om een serie te maken. Ik had gene inspiratie mar ik heb door PersianRose een idee want zij vertelde mij het en ik heb het ietsjes aangepast maraja,ik wil eerst rollen.
Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
Verassing 2: BEZET TOMSDICK
Verassing 3:
Verassing 4: BEZETPersianRose
Verassing 5:
Verassing 6: Bezet KimCupCake
NODIG:
Naam:
Karakter:
Textje:
Favoriet van TH:
Huisdier(1!!):
Kleur haar:
Plaatje:
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Rollen SUPRISE
Rollen SUPRISE - Rollen verdeling
-
13 sep 2008 - 15:5313 sep 2008 - 16:13
dankje lieverd;33
Lalalalalalalala.
13 sep 2008 - 16:16Annelies wil ook ! Info komt ^^
13 sep 2008 - 16:24Naam: Annelies
Karakter: Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar
Textje:
Haaii peopz <3
Mijn naam is zoals je misschien wel al door mocht hebben Annelies en ik leef zo een beetje al 16 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan shoppe, shoppen, shoppen, weggaan met vrienden, shoppen en nog eens shoppen. Eayh i know, i'm en shop-a-holic maar so what? Iedereen heeft zowel z'n eigen verslavingen. Bijvoorbeeld, bij de ene is dat dansen en bij de andere chocolade, wél bij mij is dat dus Shoppen. Daardoor vind je mij ook erg veel in de shoppingcenters ^^ Maar, okay, voor de rest houd ik nog van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade en all that stuff. Maar, ik moet maar eens gaan lieverds want ik moet gaan eten!
Kissez <3
Favoriet van TH: BILL
Huisdier(1!!): 1 hond Toshy
Kleur haar: Bruin
Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535
Annelies erug veel recht hebben op die rol want Kim ook veel rollen in Annelies d'r serie's hebben >,<
Kiss13 sep 2008 - 16:2513 sep 2008 - 16:27Lieve dordenkerigge Bitche's van me,willen jullie please NIET gaan smeken om ene rol wnat daar word ik ene beetje chagrijnig van en ik zie heus wel alle reacties dus ik lees heus wel of je der goed genoeg voor bent
13 sep 2008 - 16:28Ikkuu rol wil
Naam:
Rose
Karakter:
Lief, Aardig, Gek, Spontaan en Behulpzaam
Textje:
Hey Bitch! Luister goed!
Rose is de naam van deze chick. Hoe oud ik ben gaat je niks aan. Hobby's heb ik niet en myn humeur is afwisselend. Ik kan best bitchy zyn maar ook lief. Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer over my heb ik niet te zeggen.
Byee!
XxX Rose
Favoriet van TH:
Bill & Tom
Huisdier(1!!):
1 Pup, Spot
Kleur haar:
Zwart
Plaatje:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=heartbreaker+clothing&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
13 sep 2008 - 16:2813 sep 2008 - 16:2913 sep 2008 - 16:30schat mag JOYCESTAR ook een rol???
Mij best ALS ze de info stuurt op haar eigen account13 sep 2008 - 16:31
3
Naam: Joyce
Karakter: lief, aardig, bitchy.
Textje: Halo ik ben Joyce en ik hou van mijn vrineden en uitgaan en ja ik ebn fan van Tokio Hotel, en in het bijzonder Tom. Ik ben mezelf en laat me niet doen, ik moet gaan nu doei.x33
Favoriet van TH: Tom
Huisdier(1!!): hond
Kleur haar: zwart
Plaatje:http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/scene-hair-4.jpg*He's the one.
13 sep 2008 - 16:3113 sep 2008 - 16:32Ikkuu rol wil
Info graag? (a)13 sep 2008 - 16:34BILL wil ik of anders TOM als ik een rol krijge