• Tijdens de oorlog, nam het Capitool alle macht over en Noord-Amerika werd opgedeeld in twaalf districten. Wanneer de rebellen faalde, werden ze harder gestraft dan iemand ooit had kunnen geloven.
    Als straf werd district dertien vernield. En sindsdien word er elk jaar, van elk district, één jongen en één meisje naar het Capitool gestuurd en daar begint het.
    Ze worden in een arena gegooid en in de arena is er maar één regel.
    Blijf leven.
    Elk moment wordt opgenomen. Ben jij er klaar voor?
    Ben jij klaar voor de Hongerspelen?
    Dit overkwam Viola Lebell en Ezra Plascott, de tributen van district zeven. Zullen ze het overleven? Je zult het hier zien.

    Welkom bij de zesenzestigste Hongerspelen! En laat je kansen ímmer in je voordelen zijn!


    Ik ben een verhaal begonnen over de Hongerspelen en zou het zéér waarderen als jullie allemaal even een kijkje zouden nemen en een reactie zouden achterlaten. (: So, what are you waiting for?
    The Hunger Games have begun.


    - De foto is aanklikbaaar


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga lezen :9~


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb een bladwijzer -mijn abo's puilen uit-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ik heb een bladwijzer -mijn abo's puilen uit-


    Haha, is goed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga lezen, het is zo jammer dat ik de boeken uitheb. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 13:26 ]


    Your make-up is terrible

    Toevallig!. Ik ga er binnenkort 1 beginnen met een andere user, ik ga kijk of ikt ijd heb om te lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Toevallig!. Ik ga er binnenkort 1 beginnen met een andere user, ik ga kijk of ikt ijd heb om te lezen


    Oooh, waarschuw me maar wanneer je begint! En bedankt dat je hem zou willen lezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Ondertussen staat "CHAPTER ONE • Work | Part One" online, enjoy!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Ook staat "CHAPTER ONE • Work | Part Two" online, hope you like!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 21:46 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ga lezen. (:
    & hoe cool dat je die tekst hebt gebruikt! :'D 'Laten de kansen ímmer in je voordeel zijn!' :'D Dat weet ik nog. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Ga lezen. (:
    & hoe cool dat je die tekst hebt gebruikt! :'D 'Laten de kansen ímmer in je voordeel zijn!' :'D Dat weet ik nog. (:


    Hihi, dat heb ik expres gedaan! Veel plezier met lezen, xxxxxxx


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Vanaf nu is "CHAPTER ONE • Work | Part Three" ook geactiveerd. Veel plezier met lezen! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.