Ik heb dus totaal geen obsessie met Harry Potter, maar ik hou gewoon van de films. Morgen ga ik naar de premiere samen met een paar vrienden. Die ene vriend is dus net helemaal geobsedeerd en blijft er maar over praten. Door hém krijg ik dus echt rare dromen over HP. Vannacht droomde ik gewoon dat ik gezellig thee of koffie (weet ik al niet meer) zat te drinken met Voldie in de geheime kamer.. Ik vond het wel gezellig totdat m'n haar begon uit te vallen en hij zei dat hij er een pilletje had ingedaan waardoor m'n haar uitviel, fijn, was ik kaal. Dan moest ik zo tegen die slang (Heeft het een naam?) vechten en opeens zat ik op een driewieler?
Ik heb echt te rare dromen..
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Dit gaat net ietsje té ver.
Dit gaat net ietsje té ver. - Lectuur en literatuur
-
12 juli 2011 - 11:4412 juli 2011 - 11:46
HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
12 juli 2011 - 11:46hahaha, geniaal! ik ben echt jaloers, ik wil ook naar de premiere!
De slang heet btw NaginiFollow your dreams. You're the only one who knows how to.
12 juli 2011 - 11:47Nagini ofzoiets, dacht ik. (:
En hahaha, dat is best wel een coole droom. :'DIf we had not a soul, music would have created it.
12 juli 2011 - 11:47Waahahaha
Je bent kaal en zit op een driewieler!"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
12 juli 2011 - 11:47Soundeffect schreef:
HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8DEverything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
12 juli 2011 - 11:48FireDust schreef:
Waahahaha
Je bent kaal en zit op een driewieler!
Jaa ): Oh en dan kwam er ook nog bij dat die Draco (ofzo? ;s) opeens het gezicht had van die ene gast uit Avatar (nickelodeon), Zuko of zo.. Echt eng12 juli 2011 - 11:48volgens mij de Basilisk :')
maar die droom is wel strijkgaanBut I still have this faith in the truth of my dreams.
12 juli 2011 - 11:50Cavanaugh schreef:
(...)
Jaa ): Oh en dan kwam er ook nog bij dat die Draco (ofzo? ;s) opeens het gezicht had van die ene gast uit Avatar (nickelodeon), Zuko of zo.. Echt eng
Rofl
Wat droom jij nou allemaal?"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
12 juli 2011 - 11:50Ik droomde ooit dat voldemoort bij ons in de serre zat en ik was doodbang voor hem
Ons onderbewustzijn kan vreemde dingen met je doen
Veel plezier bij de premiéreL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
12 juli 2011 - 11:5112 juli 2011 - 11:51AllstarW schreef:
volgens mij de Basilisk :')
maar die droom is wel strijkgaan
De Basilisk is dood. Het is Nagini, voldemort's slangThe way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
12 juli 2011 - 11:51De slang van Voldemort of die grote basilisk in de geheime kamer haha? Omfg, ik vind hem geniaal
Olive
12 juli 2011 - 11:51Roodstrikje schreef:
(...)
De Basilisk is dood. Het is Nagini, voldemort's slang
Het kan nog altijd dat zij droomde dat zij de basilisk vermoordde :')But I still have this faith in the truth of my dreams.
12 juli 2011 - 11:52Roodstrikje schreef:
(...)
De Basilisk is dood. Het is Nagini, voldemort's slang
Daarom is ie niet dood in haar droom. ^^Take me to wonderland
12 juli 2011 - 11:53