• Ik heb morgen sportdag en er is 80% kans op regen en windkracht 5, en 5% zon XD
    Hopelijk word het afgelast want we sporten op een veld.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Chocolicious schreef:
    Ik zal voor je duimen! ;'D Haat aan sportdag!

Ik zal ook voor je duimen! (Y)
    Maar ik vrees er voor :O bij mij gaat het altijd door, dan verzinnen ze wel iets binnen ofzo. sorry xD
    Ik haat spordag ook :((

Ik ben zo blijjjj. : D
    Het is afgelast

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Chocolicious schreef:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chocolicious schreef:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Kedavra schreef:
    Ik ben zo blijjjj. : D
    Het is afgelast

Yeah :D
    -danst (dance)-

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chocolicious schreef:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Bij ons ging het niet door...

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Chocolicious schreef:

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Ik heb een beetje een trauma overgehouden aan de laatste sportdag. Dat komt doordat ik niet zo'n al te beste hand-oog coördinatie heb.
    Man, wij gingen honkballen. Die bal komt op me af en ik sla toch HARD! Ongelooflijk, als ik hem geraakt had was hij aan de andere kant van het veld geweest maar in plaats daarvan had ik én mijn schouder uit de kom geslagen én de catcher voor zijn kop gemept.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik heb twee sportdagen meegemaakt op de middelbare, in de eerste en in de tweede. In de derde (afgelopen schooljaar dus) had ik geen sportdag. :X

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."