• een hond.
    No kidding.
    Ik weet het eigenlijk niet. :'D Maar dat wilde ik in ieder geval niet zeggen.

    Wat ik wel wilde zeggen, ze heeft echt een vreemde naam. Ofja, vreemd, eerder lang.
    Cleo.. -Komt ie- Rijsenberg van Nispen tot Sevenear. o.O

    Jep. Het is dus een vrouw. En raad eens wat ze heeft gestudeerd?
    Juist ja, ruimtebouwkunde ofzoiets.
    In ieder geval.
    En elke dag heeft ze een keilange rok aan, een blouse en een das.

    I know, super vaag!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    o.O

    Halleluja, die naam!

    Ik vind het niet vaag? En hoezo kan een vrouw geen ruimtebouwkunde studeren?


    Olive

    Wtf?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Devin schreef:
    Ik vind het niet vaag? En hoezo kan een vrouw geen ruimtebouwkunde studeren?


    Ik bedoel, dat kan prima, maar om dan directrice te worden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik bedoel, dat kan prima, maar om dan directrice te worden?


    Nou en? Misschien besefte ze dan plots dat ze beter hoofd van een school kan worden :'D?


    Olive

    1707 schreef:
    o.O

    Halleluja, die naam!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Devin schreef:
    (...)

    Nou en? Misschien besefte ze dan plots dat ze beter hoofd van een school kan worden :'D?


    Plots?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Plots?


    Ja? Kan toch dat mensen na een tijdje pas beseffen dat iets anders misschien beter is? Achja, ik vind het nogal hypocriet.


    Olive

    1707 schreef:
    o.O

    Halleluja, die naam!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    1707 schreef:
    o.O

    Halleluja, die naam!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right