• Onze twee waakhonden zitten de hele buurt wakker te blaffen omdat een of andere kat zich op zijn gemakje in onze tuin zit te wassen. Ik heb haar net weggejaagd, maar ze komt steeds terug, alsof ze het expres doet. En ik heb geen zin in geklaag van de buren... Dus hoe krijg ik dat rotbeest daar weg op een dier vriendelijke manier?


    Olive

    Je hondjes loslaten, dan is die kat zo weg.. :'D


    ars moriendi

    Hoge drukspuit erop


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon een steen naar smijten :


    )

    Emmer water. Als je met iets als een steen gaat gooien en haar raakt kunnen ze aangifte doen


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Koekjes voor hun koppen zwaaien. En pas geven als ze hun smoel houden.
    Ze worden vanzelf wel stil. Of ga d'r voor dansen. 8D


    There's power in the words you whisper.

    Dier vriendelijk xd


    Olive

    Comeau schreef:
    Emmer water. Als je met iets als een steen gaat gooien en haar raakt kunnen ze aangifte doen

    .. maar dat kunnen jullie dan terugdoen aangezien ze in een tuin zit waarin ze niet gewenst is en de buren hun verantwoordelijkheid is dat hun kat niet in andermans tuinen gaat zitten als dat niet gewenst is.


    ars moriendi

    Comeau schreef:
    Emmer water. Als je met iets als een steen gaat gooien en haar raakt kunnen ze aangifte doen

    Ja ik zie de kat zo naar het politiebureau gaan. ;'DDD
    Pak een bezem en doe alsof je een gestoorde -insert random nationality- bent

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 0:22 ]

    Het is een zwerfkat (: ik ga voor een glas water, brb.


    Olive

    Devin schreef:
    Dier vriendelijk xd

    De mijne was overdreven diervriendelijk hoor.


    There's power in the words you whisper.

    Capulet schreef:
    (...)
    Ja ik zie de kat zo naar het politiebureau gaan. ;'DDD
    Pak een bezem en doe alsof je een gestoorde -insert random nationality- bent


    Omfg haha xd
    Those crazy russians. Oke, nu ga ik echt xd


    Olive

    Oh, ze is al weg... Jammer dan, toch bedankt voor de geweldige ideetjes haha


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Omfg haha xd
    Those crazy russians. Oke, nu ga ik echt xd

    Nu zei jij het, ik niet :Y)

    Neem haar in huis :3
    Luv cats


    As travars

    Oei, dat is nogal stom. Ik zou niet weten wat te doen, eigenlijk, ik heb geen huisdieren.
    Ik hoop dat het goed komt en dat je kan slapen vannacht! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...