• Riiight..
    Ken je dat gevoel dat je de hele tijd denkt dat je iets vergeet, maar je zou niet weten wat?
    maar natuurlijk ken je dat. djaa.. ik heb een bieb boete van 36 euro.

    Ooh wat ben ik weer geniaal *O*


    i put the fun in funeral

    ghehe 1 euro nog wat ;P [toen waren ze nog maar 10 cent]
    mja 15 cent voor 1 boek 1 dag te laat D; en dan had ik 4 boeken en die dan een dag te laat D; vergeet ze een week en je bent de lul ;D
    Nja, als je blut ben (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    10 euro.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    muahaha ik ben ooit een boek gewoon kwijtgeraakt xD gewoon niet betaalt (lol)

    (K)

    36 euro? Zo hoe krijg je het voor elkaar? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was er een keer eentje kwijt, die vrouw werd helemaal kwaad =P Later had ik hem wel teruggevonden :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iemand uit m'n klas vertelde dat ze 7 boeken had geleend bij de bibliotheek in haar buurt. En 1 dag te laat was €1. Ze bracht ze 10 dagen later binnen dus... €70 boete! >.<

    Bij mij in de buurt is het €0,10 per dag ofzo.


    Ik wil een tuin vol egels

    Celestial schreef:
    Mijn hersenen laten me altijd in de steek :[


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja....

    ik zwijg maar want ik own juilie allemaal....

    Gewoon je boeken inleveren en zeggen dat je ze via internet had verlengt (als dat bij jullie kan)... die smoes werkt bij mij ook altijd, dan zeggen ze gewoon dat het dan mis is gegaan :'D