• Om posters naar Nederland en België te versturen voor 7 mensen. Ik zal 2x nadenken voor ik dat nog eens doe ...
    Nu wil ik een medaille, award of ten minste een 'cool story bro' plaatje.
    Maar even serieus, ik vind dat de tarieven voor pakketjes/brieven goedkoper moeten worden binnen de Benelux.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 0:23 ]

    7 mensen is ook best veel, maar als het goed is moet het veel goedkoper zijn. :O


    Your make-up is terrible

    En wil iemand dat teken ervoor zetten en ,- achter 30 zetten, anders vermoordt mijn oude economie leerkracht me (cat)

    Assassin schreef:
    7 mensen is ook best veel, maar als het goed is moet het veel goedkoper zijn. :O

    Het waren en maar zes. Ik vind over de 5 euro voor een brief die iets meer dan 100g weegt eigenlijk best veel :/

    Wow dat is duur O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Capulet schreef:
    (...)
    Het waren en maar zes. Ik vind over de 5 euro voor een brief die iets meer dan 100g weegt eigenlijk best veel :/


    Nog, ze lichten je op hoor.
    Ik werk in een drogist waar ze een poestkantoor hebben, daar is het lang niet zo duur. Als het goed is kost het rond de 3/4 euro?


    Your make-up is terrible

    Cool story bro, tell it again.
    'cuz Deadpool is awesum.


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    Cool story bro, tell it again.
    'cuz Deadpool is awesum.


    Awesome.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nog, ze lichten je op hoor.
    Ik werk in een drogist waar ze een poestkantoor hebben, daar is het lang niet zo duur. Als het goed is kost het rond de 3/4 euro?

    Oh wel, het was 6.18