• Voel ik me echt vreslijk vriendloos!
    Ik heb ontzettend zin om wat leuks te doen. Maar mijn beste vriend wil alleen maar lui op de bank liggen vandaag, en mijn 'vrienden' van school praat ik niet meer mee.
    De mensen waar ik normaal mee ben, als ik uitga zitten op Werfpop. en mijn beste vriedin woont aan de andere kant van het land.

    Ik weet dat ik al bijna geen vrienden heb, maar op dit moment, en zoals op wel vaker zulke zaterdagen, voel ik me al hellemaal vriendloos!
    en eerlijk gezecht word ik daar strond saggerijnig door., ;x

    Dus, wie voelt zich nogmeer weleens zo vriendloos.
    En wie wil me alsjeblieft weer opvrolijken, want ik heb geen zin om saggo te zijn., en me muziek help niet vandaag., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    veel van mijn vriendinnen zijn naar een flügelparty, maar ik ben helemaal kapot, en ik moet morgenochtend al best vroeg weer weg, dus ik ben niet meegegaan haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dit is mijn eerste zomervakantie jaar met vrienden ! *Happy*
    meestal zit ik altijd allen(cat) ik weet hoe het voelt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, dat heb ik ook.
    Een vriendin heeft áááltijd al wat anders te doen. Mijn vriend heeft nooit zin op zaterdag en gaat vandaag opeens shoppen! En de rest van m'n vrienden wonen heel ver weg... )x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik had geen zin om uit te gaan met mijn vriendinnen vandaag, dus ik blijf lekker een avond thuis.


    ars moriendi

    Ja ik ken het.
    Terwijl iedereen altijd wat met elkaar doet, zit ik hier thuis.
    En steeds als ik vraag of we iets gaan doen 'vergeten' ze het, of ze hebben geen zin.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    *Steekt hand op*


    Trust me. I'm the doctor

    Betrayal schreef:
    Ja ik ken het.
    Terwijl iedereen altijd wat met elkaar doet, zit ik hier thuis.
    En steeds als ik vraag of we iets gaan doen 'vergeten' ze het, of ze hebben geen zin.

    echt he.,
    bij mij is het altijd zo, dat ze alleen zin hebben als het hun uitkomt en ik geen zin heb, en dan slepen ze me gewoon mee. en altijd als ik wel wil, hebben hun geen zin en weigeren zich er overheen te zetten, zoals ik dat altijd wel voor hun moet doen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb dat gevoel ook soms.
    Maar de laatste dagen was ik continu bij de zus van m'n crush, dus nu ben ik wel effie sociaal.