• dat je verliefd op iemand bent?

    Ik heb geen ervaring dus ik heb jullie mening nodig.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je aan niets anders kan denken, maar mensen ik voel ook niet zo snel vlinders in mijn buik ofzo.. Als ik verliefd ben voel ik me heel erg op me gemak bij diegene en dan ga ik voor me zien dat we hand in hand lopen ofzo, klink misschien kinderachtig :X


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen flauw idee ;D
    Ben ooit 1 keer verliefd geweest en et deed zeer toen ik zag dat hij een ander had D; en blij toen het uit was ;D en blij toen we kregen ;D blij toen ik hele middag bij hem zat en hing en blablalbabla ;D en kut toen et uitging na die middag-.- @$!@$@~%$!#%!#@


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tamashi schreef:
    Ben nog nooit verliefd geweest dus ik kan je niet helpen :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Verliefd
    Maar dat weet je als je alleen maar aan diegene kan denken, vrolijk wordt als je diegene ziet en bij elke aanraking gaat er een gevoel door je buik.


    To infinity and beyond •

    Voel je van binnen, een vaag opgewonden gevoel, te vergelijken voor je examen begint, alleen dan een stuk prettiger. Oh, en ook seksuele verlangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon, een gevoeletje.


    Gradually, then suddenly..

    Levine schreef:
    Verliefd
    Maar dat weet je als je alleen maar aan diegene kan denken, vrolijk wordt als je diegene ziet en bij elke aanraking gaat er een gevoel door je buik.

    Oeps,dank je

    Na ik denk wel veel aan hem en ik vind het heel fijn om bij hem te zitten,vrijdag zaten we de halve avond ook samen en best dicht bij elkaar(ook tegen elkaar) en dat vond ik wel fijn. En soms als ik aan hem denk voel ik iets maar ik ben bang dat ik me zelf iets aanpraat omdat ik ook heel graag verlief wil zijn en er naar verlang om een vriendje te hebben. Dus ik weet niet of het een beginnende verliefheid is of meer een verlangen naar iets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall