• Ik kan daar zó slecht tegen, als iemand zegt "Er is iets ergs gebeurt" Ergs, ergs, wát is erg? Hoe erg? Mijn fantasie flipt 'm.
    Ik kreeg net een telefoontje "Kan ik vanmiddag even jaar jou komen, er is gisteren iets ers gebeurt." Ik zeg ofcourse "Ja". Maar wáár moet ik aan denken bij "ergs"?
    Heeft e eindelijk die jongen gezoent die ze zo leuk vind?
    D'r ouders mogen een vriend(in) van haar niet?
    Ze gaan eerder verhuizen?
    Er is iemand gewond geraakt?

    Minemineminemine -Bassie als 'ie zich zorgen maakt- Wat moet ik nou verwachten?


    Let it come and let it be

    Dan vraag je wát er is gebeurd aan d'r? Simpel als wat.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Dan vraag je wát er is gebeurd aan d'r? Simpel als wat.

    Ze komt straks pas, en ze klonk niet bepaald rustig aan de telefoon, haar dan direct om uitleg vragen was ook niet echt de Nr 1 oplossing.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ze komt straks pas, en ze klonk niet bepaald rustig aan de telefoon, haar dan direct om uitleg vragen was ook niet echt de Nr 1 oplossing.

    Dan moet je het afwachten haha :]


    We accept the love we think we deserve.

    Gewoon rustig proberen te blijven. Je kunt er nu toch niks aan veranderen. Pas als ze er is kan je haar helpen en dan heeft ze er meer aan als je rustig bent, dan wanneer je zelf ook in paniek schiet.

    Fragile schreef:
    Gewoon rustig proberen te blijven. Je kunt er nu toch niks aan veranderen. Pas als ze er is kan je haar helpen en dan heeft ze er meer aan als je rustig bent, dan wanneer je zelf ook in paniek schiet.

    Ik weet het, maar mijn fantasie werkt niet echt mee... D:


    Let it come and let it be

    Och arme, ademhalen joh!:3
    Zet je gedachten dan ergens anders op liefje!


    everything, in time

    Claw schreef:
    Dan vraag je wát er is gebeurd aan d'r? Simpel als wat.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Progeny schreef:
    Och arme, ademhalen joh!:3
    Zet je gedachten dan ergens anders op liefje!

    De laatste tijd komen wel vaker mensen naar me toe met: 'Er is iets ergs gebeurt.' Ik heb er op zich geen problemen mee ze te helpen, maar de spanning hoopt zich op en op omdat ik niet weet wát er is D:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:51 ]


    Let it come and let it be

    Geen conclusies trekken.. Gewoon af gaan wachten..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discography schreef:
    Geen conclusies trekken.. Gewoon af gaan wachten..

    Makkelijker gezegt dan gedaan :Y)


    Let it come and let it be