• -niet echt een idee waar ik dit topic moest plaatsen-
    OT: ik ga graag naar festivals, en vind het gewoon super om daar lekker op te vallen. Nu ga ik volgende week zaterdag naar Free Festival, -natuurlijk ook opvallend genoeg.-
    Ik doe witte kattenoog lenzen in en van die groene handschoenen met gaten. Als jullie op een festival lopen, en jullie zien zo iemand. Wat denken jullie dan, zoeits als -WAT EEN CRAZY BIATCH.- Of is het normaal -natuurlijk niet super normaal- als ik zo ga?


    Live life like a raver.

    Ik ga 't hele jaar door naar hardcore feesten en ik zie daar de raarste mensen lopen. Ik loop er zelf ook nooit volledig normaal bij dus ik vind altijd wel grappig om rare mensen te zien lopen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 23:48 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik viel laats al op, op een festival omdat ik een Pandamuts droeg en me vriendin een varkensmuts.
    Dus dan moet jij zeker opvallen voor die mensen. ;3
    Al zou ik je personlijk niet zien opvallen, omdat ik redelijk gewent ben aan zulk uitziende mensen op festivals..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Celestial schreef:
    Ik zou dat übergaaf vinden en jaloers zijn :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortuga schreef:
    Dan denk ik waarschijnlijk ofwel
    "Hey daar loopt iemand met groene, opengeknipte handschoenen en kattenogen".
    ofwel
    "Ik heb honger."

    Conclusie, ik word er niet warm of koud van :')


    Goh nu heb ik honger.

    OT: Op festivals vallen steeds meer en meer mensen op. Sommigen vinden het leuk, anderen irriteren zich eraan. Zelf ben ik neutraal. Ik kraak niemand af maar ga ook niet zeggen 'dat wil ik ook doen!'.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me