• Ik heb nog maar een tijdje lenzen, maar ik krijg er koppijn van & zie er soms dubbel / niet recht mee.
    Is dit omdat ik eraan moet wennen? Want de opticiën zei wel dat ze goed zaten. (cat)

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Huh, die snap ik niet :'D & ik ben niet superrijk, anders had ik wel een laserbehandeling laten doen.

    Ik denk dat ze nachtlenzen bedoelt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)

    Wat snap je niet?

    Ze snapt denk ik niet wat een "nachtbril" is. Het zijn overigens toch "nachtlenzen" en niet een bril?

    Maar dat zijn lenzen (of een bril zoals Endure zegt, wat mij niet lijkt te kloppen) en die doe je in tijdens 't slapen. En ik weet niet hoe het kan, maar er is daar iets speciaals mee, want als je ze de volgende ochtend uitdoet kan je gewoon scherp zien zonder bril of lenzen.


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    (...)
    Dat is niet zo handig, want ik denk niet dat je ze dan nog terug kunt brengen. Ik krijg altijd eerst 1 setje proeflenzen als ik een andere soort neem, raar dat jij dat niet had.
    Ik zou ze eens helemaal goed schoonmaken en niet te lang inhouden, kijken of 't dan beter is. En anders vind ik 't heel jammer voor je =( Dan hoop ik dat je toch nieuwe lenzen kan vinden en dan is 't wel zonde van deze lenzen, maar wie weet vindt je nog iets.


    Ik wacht het eerst even af, mijn ogen moeten er natuurlijk nog aan wennen..

    Archibald schreef:
    (...)
    Ze snapt denk ik niet wat een "nachtbril" is. Het zijn overigens toch "nachtlenzen" en niet een bril?

    Maar dat zijn lenzen (of een bril zoals Endure zegt, wat mij niet lijkt te kloppen) en die doe je in tijdens 't slapen. En ik weet niet hoe het kan, maar er is daar iets speciaals mee, want als je ze de volgende ochtend uitdoet kan je gewoon scherp zien zonder bril of lenzen.


    Woow echt ._. das vreemd.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Woow echt ._. das vreemd.

    Idd, vond ik ook, ik heb ze niet hoor, maar ik vraag me echt af hoe dat dan werkt.

    Succes voor nu met deze lenzen, ik hoop dat ze beter worden!


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    (...)
    Idd, vond ik ook, ik heb ze niet hoor, maar ik vraag me echt af hoe dat dan werkt.

    Succes voor nu met deze lenzen, ik hoop dat ze beter worden!


    Dankjewel <3

    Sweeney schreef:
    Ik heb daar nooit last van gehad. Misschien nogmaals vragen bij de opticiën of je geen andere kunt krijgen?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    waarschijnlijk moet je er gewoon aan wennen
    en als het te lang zo blijft, dan moet je maar ff langsb de opticien
    ik had daar in het begin een beetje last van met mn harde lenzen
    heb al een aantal jaartjes zachte lenzen en daar had ik er geen last van

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:37 ]

    Atmosphere schreef:
    Moet ik maar iets van 2/3 weken wachten tot ik terugga? Want ik heb ze al gekocht + er zijn dus al héel veel setjes voor me besteld en ik heb al voor 6 maanden binnen..

    Niet echt heel slim.. Maar ik zou nog even wachten en als het dan nog niet lekker gaat dan maar even terug naar de opticien,\.


    Forever.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze nachtlenzen bedoelt. :'D


    Dat zei ik toch ook? Of niet? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Archibald schreef:
    (...)
    Idd, vond ik ook, ik heb ze niet hoor, maar ik vraag me echt af hoe dat dan werkt.

    Succes voor nu met deze lenzen, ik hoop dat ze beter worden!


    Het trekt je hoornvlies strak en overdag gaat die weer langzaam naar zijn orginele staat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ook lenzen, maar dat nog nooit gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen lezen, maar ik denk dat je er aan moet wennen.


    I´m nothing special.

    Ik was er na een dag aan gewend, dus volgens mij klopt er iets niet...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Archibald schreef:
    (...)
    Ze snapt denk ik niet wat een "nachtbril" is. Het zijn overigens toch "nachtlenzen" en niet een bril?

    Maar dat zijn lenzen (of een bril zoals Endure zegt, wat mij niet lijkt te kloppen) en die doe je in tijdens 't slapen. En ik weet niet hoe het kan, maar er is daar iets speciaals mee, want als je ze de volgende ochtend uitdoet kan je gewoon scherp zien zonder bril of lenzen.


    Ik heb nu al bijna 2 jaar nachtlenzen xD
    In dit filmpje leggen ze uit hoe dat gaat:
    http://www.nachtlenzen.nl/werking/?PHPSESSID=71a8bf118746e13b7adb6b57cbe327bc
    Ik zou dit heel erg aanraden! want ze doen het echt geweldig maar zijn helaas wel aardig duur maar dan doe je er wel langer dan een jaar mee [met 1 zetje] en heb je nooit last van dat je lens verkeerd zit of je bril vies is ect. Ik vind ze echt ideaal.

    En verder over je lenzen, het kan zijn dat de opticien een foutje heeft gemaakt en je te sterke lenzen heeft gegeven! Als het aanhoud en je gaat naar opticien toe en hij zegt dat er niks aan de hand is en alles goed is, zou ik je aanraden naar een andere opticien te gaan.
    Mijn opticien is eentje die niet onder een grote keten valt zoals hans anders ect. En ze heeft echt de wereld aan diploma's overal hangen. En ze zegt dat bij sommige ketens mensen met een spoedcursus van paar dagen gewoon in de zaak werken en mensen lenzen op meten! Dit is natuurlijk niet bij alle zaken zo maar er zitten er wel een paar tussen!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!