• Ik vind dat dit bij muziek hoort.
    Jaa, ik heb mijn ouders echt goed opgevoed qua muzieksmaak. :Y)
    Mijn mama is hier iets aan het kijken en ze roept me ineens omdat ze de stem van Alex Turner herkent (Alex Turner is mijn favoriete zanger en de zanger van mijn favoriete bands). Het liedje kent ze nochtans niet. Doordat ik al vijf jaar naar hem luister hebben mijn ouders ondertussen ook een zwak voor zijn muziek en dat kan ik alleen maar toejuichen. :'D

    Wie zijn ouders heeft er ook goede muzieksmaak? _O_

    Ik moet helaas nog mijn vader opvoeden, zijn muzieksmaak is werkelijk bagger --' (mijn moeder kan er nog wel mee door (krul))


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mijn moeder zingt het liedje 'baby'. ._.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mn pa luistert veel WildFm, omdat hij veel in de auto zit. Dus hij loopt iig met de hits mee 8D
    M'n moeder houdt meer van Turkse muziek, en opzich vind ik dat ook niet verkeerd.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn pa vindt Rihanna wel cool en Within Temptation ook, dus ik vind wel dat hij een goede muzieksmaak heeft. Mijn ma luistert wel naar Bruno Mars dus dat is ook wel een goede smaak ;3


    Me so good.

    Blackbeard schreef:
    Mn pa luistert veel WildFm, omdat hij veel in de auto zit. Dus hij loopt iig met de hits mee 8D
    M'n moeder houdt meer van Turkse muziek, en opzich vind ik dat ook niet verkeerd.


    Mijn mama houd ook van Turkse muziek :O Mijn vader ook maarja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mwah, uit zichzelf niet echt. Maar ik breng ze af en toe wel wat dingen bij, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ma :3 Wij zijn samen naar Graspop geweest. Zij 'Main Stage' ik hang overal wel rond.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Best wel,hoewel het soms genant word als bij en familie uitstapje plots mijn pa een liedje begint te fluiten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn ouders (': Ik heb mijn muzieksmaak wel een beetje van hun meegekregen. Nickelback, Red Hot Chili Peppers etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.