• ik ga een serie beginnen en wil daarvoor rollen hebben.

    Verrassing 1: PersianRose

    Verrassing 2: COLALIGHTx3

    Verrassing 3: SWEETxQUEEN

    verrassing 4: sayXkiss

    Verrassing 5: Saartjeu

    Verrassing 6: TOMSDICK

    Verrassing 7: XHyperKindX


    dit wil ik weten,


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    over jezelf:



    kom maar op!

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd:
    17
    Foto:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    over jezelf:
    Hey Bitch!
    Lees dit goed!

    Rose is de naam van deze chick en ik ben 17 Jaar. Zodra ik 18 ben doe ik wat ik wil. Hobby's heb ik niet en myn humeur wisselt iedere dag af. Meer heb ik niet te vertellen behalve dan dat ik best af en toe een bitch ben!


    Byee!


    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ooh kut en welke rol? was dat nog vergeten.

    Rol: verassing 3
    Naam: Paris
    Leeftijd: 18
    Foto: http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=61
    Over jezelf:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    waar gaat het verhaal eigenlijk over?


    Lalalalalalalala.

    Tom en Bill moeten Zwarte piet spelen van hun moeder. Zo kunnen ze de dorpelingen weer eens zien zonder dat ze bestormt worden.Bill moet voor paarden piet spelen en loopt dus vooraan. Maar wie Tom dan in het publiek ziet staan Ö. zijn eerste echte vriendinnetje.

    Tom en Bill moeten Zwarte piet spelen van hun moeder. Zo kunnen ze de dorpelingen weer eens zien zonder dat ze bestormt worden.Bill moet voor paarden piet spelen en loopt dus vooraan. Maar wie Tom dan in het publiek ziet staan Ö. zijn eerste echte vriendinnetje.


    dat vind ik zo origineel! serieus ik hou nu al van het verhaal! hoe kom je op dat idee zeg?x]


    Lalalalalalalala.

    me zusje luisterde naar een liedje van Sinterklaas. x3

    geghe x'D

    Maar laat je weten als ik de rol heb?(A)


    Lalalalalalalala.

    Je hebt hem hoor!!

    Ooh dankje<33


    Lalalalalalalala.

    maar ik had verassing 3 x]

    maarja maakt niet uit(A)


    Lalalalalalalala.

    veranderd.

    geghe x] dankje<33


    Lalalalalalalala.

    Ooh ik houd nu ook van het verhaal, lijkt me echt een tof verhaal ;O , ik zal ff wat invulle =D


    Wtf is dit nieuw xo

    Mwhuhahahaaa (6)
    Kom op mensen, meld je snel aan want ik wil weten wat de verassingen zyn (A) =D :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3