• Mijn nieuwe Pirates story staat online: What Shall We Die For?

    Inleiding:
    Captain Morbid is een wel bekende piraat. De reden waarom Captain Morbid bekend is, is omdat ze een van de enige vrouwelijke kapiteins is, en een reputatie heeft als mannen verslindster. Ze staat dan ook echt bekend dat ze mannen mee neemt, hun verwent en erna brutaal vermoordt om erna op hun bloed te voeden.

    Door een gevecht met de South China Sea Pirates, zinkt Morbid’s schip en wordt haar hele crew vermoordt. Behalve zij, zij overleeft het en na deze bijna dood ervaring, zweert ze wraak op alle mannen die haar ooit pijn hebben gedaan. Ze wilt onsterfelijk worden en ze zal er alles voor doen. Ze zal nooit meer een man vertrouwen zoals ze Sao Feng, de kapitein van de South China Sea Pirates heeft vertrouwd, van wie zij een minnares was.
    Ze haat elk man en als ze aan strandt bij Port Royal, wordt ze geholpen door een jonge vrouw genaamd Elizabeth Swan. Elizabeth, niet wetend dat Morbid een piraten kapitein is, zorgt voor haar totdat ze beter is. Maar als eindelijk langzaam alles beter lijkt te worden, komen de piraten van The Black Pearl en ontvoeren Elizabeth. Morbid weet niet waarom, maar ze weet dat ze er alles aan zal doen om ook haar te helpen. Maar hiervoor heeft ze hulp nodig. En laat ze nou net de jongen tegen komen die verliefd is op Elizabeth en een dronken kapitein genaamd Jack Sparrow die The Black Pearl terug wilt stelen.
    What shall we die for my friends?


    Ik hoop dat je er wat van vindt en je mening achter laat!
    What Shall We Die For?

    Tot hoofdstuk 3 staat al online!
    1| Singapore
    2| Sao Feng
    3| Hoist the Colors

    Arr, jij bent net zo'n piraat als ik :'D _O_
    Ik moet zo weg, maar ik zal het straks gaan lezen en als ik het leuk vind, neem ik een abo. (pirate)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Arr, jij bent net zo'n piraat als ik :'D _O_
    Ik moet zo weg, maar ik zal het straks gaan lezen en als ik het leuk vind, neem ik een abo. (pirate)

    Aye! I love pirates <3
    Thank-you doll! I hope you like it 8D

    naaayz, die zal ik lezen!!
    xoxo

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 17:10 ]

    Luv2U schreef:
    naaayz, die zal ik lezen!!
    xoxo

    Thank-you doll~! <3