• Ik heb misschien een probleempje,waarschijnlijk maak ik het groter dan het is maar toch.
    Ik ken een jongen,die ik heb ontmoet via judo. En je zou kunnen zeggen dat het een vriend van mij is. Alleen ik ben bang dat hij dat misschien anders ziet.

Hij heeft mij,een hele tijd geleden, een keer geholpen met matten dragen en toen zei ik dat hij een echte heer was,sinds dien kloten we een beetje,als vrienden. Niks aan de hand,maar de afgelopen 3 dagen hebben we heel veel gesmst,niet normaal hoe veel, maar wel heel leuk. We hebben vandaag de laatste judo les van het jaar en daarom gaan we morgen met de hele groep bbq-en,daarna zie ik hem ook niet tenzij we iets afspreken.

Gister avond smste hij mij dat hij het idee had dat alle jongeren bij elkaar zouden zitten om te praten en zo(bij onze groep zit alles vanaf 14 jaar tot ruim 50) Dus ik smste terug: dat zou jij wel leuk vinden he,maar wel een goed idee.
    Hij smste terug dat hij graag tussen vrouwelijk schoon wilt zitten en dat hij dan voor een groep jongens zou zorgen als ik voor een groep meisjes zou zorgen. Toen heb ik hem uit gemaakt voor gek en dat hij dat niet aan zou kunnen zoveel vrouwen. Toen smste hij mij dat hij veel in petto had,en toen werd ik een beetje bang van hem.
    Toen realiseerde ik me ook dat we nu best wel een beetje misschien aan het flirten waren. Maar dat wil ik niet,ik vind hem namelijk alleen leuk als vriend niet als vriendje.

Hij smste ook 2 dagen geleden dat ik slim was(ik kon geen dyslexie hebben omdat ik zo slim was) en dat gekke mensen leuk waren(ik zei dat ik gek was) en ik moest hem maar een keer trakteren omdat ik geslaagd ben en hem niet had uitgenodigd op mijn slaag-feest.

Nu ik er over na denk zijn er misschien meerdere dingen,bv toen hij mij feliciteerde hield hij mijn hand lang vast en vond hij dat leuk. Toen zocht ik er niks achter omdat hij vaker gek doet maar nu...
    Ik hoop echt dat hij mij niet zo leuk vind,want ik ben niet verlief op hem en zou dat ook niet kunnen worden.

Zeg nu eens eerlijk,ben ik/is hij/zijn wij aan het flirten? Zeg alsjeblief van niet want dat wil ik echt niet. Ik ben nu een beetje bang dat hij mij leuker dan leuk vind.
    Misschien zie ik wel dingen die er niet zijn,maar toch.

Omdat ik helemaal geen ervaring heb met verliefdheid flirten en jongens(op deze manier) moeten jullie me even vertellen of ik me terecht zorgen maak en misschien wat tips.

Dank jullie.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Obviously.. Ja. Jullie zijn aan het flirten. En hij.. Ik weet niet. Na wat ik heb gelezen vertrouw ik hem niet echt. Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zeggen dat je niet verder wilt dan 'gewoon vrienden.' Hoop dat het lukt!

We accept the love we think we deserve.

Kut,hoe zeg ik dat. Ik bedoel ik kan moeilijk op hem afstappen en zeggen dat ik alleen vrienden wil zijn.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Echt niemand? Aangezien ik hem vandaag weer niet en niet weet wat te doen.

[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 16:41 ]