• Dat boek wilde ik dus gaan lezen, maar het is uitgeleend bij de bieb. Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat er zo`n beetje gebeurt, zodat ik deel 3 kan lezen? Ik weet dat het dan minder leuk is, maar de bieb-juffrouw helper dinges zei dat het pas teruggebracht hoeft te worden over 3 weken, dus dat schiet niet op...

    Help?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Check Wikipedia?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Kun je 'm niet bestellen in de bieb? Dat ie van een andere bibliotheek vandaan gehaald word?

    Anders, check deze site.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wat er gebeurd in deel 2?
    darren wilt geen bloed drinken, hij ontmoet sam en een ouwe gek genaamd veggie willy (v.w.) die strijd voor de natuur. zijn vrienden zien de show. v.w. probeert de wolfman te bevrijden en de wolfman bijt zn armen eraf. vw gaat er jankend vandoor. en de wolfman dood sam maar voordat hij echt sterft slurpt darren hem leeg zodat hij ook gelijk zijn angst voor bloed overwonnen heeft


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dude, dat is zonde. Als je slim bent haal ej boek 3 (en 4 en hoger als die er liggen) en reserveer je boek 2 zodat je die volgende keer kan lezen.

    Elk boek bevat erg belangrijke informatie in die serie.


    Edit; Trouwens, hij kan maximaal pas over 3 weken teruggebracht worden, maar misschien heeft die persoon hem over een paar dagen al uit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:43 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou echt wel wachten tot hij beschikbaar is of hem desnoods kopen. Je mist een heleboel als je een boek overslaat.


    Let the Night embrace you

    Dank jullie allemaal, ik heb niet heel erg veel gemist, maar ben gewoon begonnen en heb boek 3 nu al weer uit.

    Slotje?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Bohemian schreef:
    Check Wikipedia?


    I´m nothing special.