• Ik zit nu te chatten met m'n crush. Ik heb hem al 9 jaar als beste vreind. WE gaan van de week op kamp maar ik meot naast hem slapen terwijl ik op hem ben. Zal ik hem vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    je moet het zelf weten..
    grijp je kans!


    Where words fail, music speaks

    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    We accept the love we think we deserve.

    Als hij iets van tekenen geeft dat hij ook meer wil, zou ik er voor gaan. Zet niet onnodig een lange vriendschap op het spel (:


    And in that moment, we were infinite.

    daiyu schreef:
    Als hij iets van tekenen geeft dat hij ook meer wil, zou ik er voor gaan. Zet niet onnodig een lange vriendschap op het spel (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Beetje voorzichtig laten merken dat het jij hem leuk vind (:
    & als hij het doorheb, is het aan hem om er iets mee te doen.
    Of hij zegt dat hij jou ook leuk vond, of hij zeg dat hij vrienden wilt blijven.

    Zegt hij dat laatste? Maak niet uit (: ik ben ook goed bevriend met iemand waarvan hij mij al een half jaar leuk vind (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destay schreef:
    je moet het zelf weten..
    grijp je kans!


    Don't try to get me down.

    Omdat jullie al 9 jaar vrienden zijn zal hij het vast niet raar vinden dat je hem leuk vind. Maar mss toch eerst rustig aan beginnen. Eerst gwn een beetje laten merken dat je hem leuk vind.
    Maarreh vraag het mss toch pas na het kamp ofzo? ;D Wnr hij nee zegt kan het jullie kamp mss verpesten, zeker als jullie naast elkaar slapen.

    & Nog veel plezier op kamp met hem. ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    daiyu schreef:
    Als hij iets van tekenen geeft dat hij ook meer wil, zou ik er voor gaan. Zet niet onnodig een lange vriendschap op het spel (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AngelFox schreef:
    Omdat jullie al 9 jaar vrienden zijn zal hij het vast niet raar vinden dat je hem leuk vind. Maar mss toch eerst rustig aan beginnen. Eerst gwn een beetje laten merken dat je hem leuk vind.
    Maarreh vraag het mss toch pas na het kamp ofzo? ;D Wnr hij nee zegt kan het jullie kamp mss verpesten, zeker als jullie naast elkaar slapen.

    & Nog veel plezier op kamp met hem. ;P


    26 - 02 - '16

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!

    daiyu schreef:
    Als hij iets van tekenen geeft dat hij ook meer wil, zou ik er voor gaan. Zet niet onnodig een lange vriendschap op het spel (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    grijp je kans! Ik zou het hem zeggen!

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    Gradually, then suddenly..