• Heh, ik heb mijn zusje zo'n anderhalf jaar geleden ooit wijsgemaakt dat Alex Gaskarth (zie foto) mijn lover was. Natuurlijk vergeten kleine kinderen veel, maar per toeval is dat altijd bij haar blijven hangen. Nu ik wel een paar posters van All Time Low heb een ook een foto met hun, herkent ze hem dus ook op tv en in de boekskes.
    Nu stond ik in Delhaize met haar en ik keek even in de Joepie omdat er een poster van Werchter instond en ik zag dat er een stukje van All Time Low bijzat. Dus ik toon dat aan haar en vraag:

    "Hé, weet je wie dat is?"
    "Ja, dat is jouw liefje."


    Ik had echt iets van ohgod. En toen vroeg de dame naast me:

    "Staat hij in de boekskes déh?"
    "Ja, zou ik willen."


    Jeetje dat vond ik toch maar beschaamtelijk, maar tegelijk grappig, haha (zip)

    Dat had ik met Cody Simpson, super grappig. ^^


    We accept the love we think we deserve.

    Ik moet dat mijn zussen ook aanleren, die denken van iedereen dat het mijn vriendje is :'D


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    Ik moet dat mijn zussen ook aanleren, die denken van iedereen dat het mijn vriendje is :'D

    Jij bent into polygamie? :'D

    Haha, dat vond ik eigenlijk wel grappig. xD

    Herondale schreef:
    Ik moet dat mijn zussen ook aanleren, die denken van iedereen dat het mijn vriendje is :'D


    Dat denkt een vriendin van mij. Ö

    Herondale schreef:
    Ik moet dat mijn zussen ook aanleren, die denken van iedereen dat het mijn vriendje is :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    whaha, lol >.<


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik zou daar mijn vrienden mee kunnen wijsmaken xD
    Dat is inderdaad schaamtelijk maar ook grappig.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Haha, dat is echt humor ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.