Hey.
Ik ben de laatste tijd dus heel erg aan het twijfelen of ik dit jaar wel moet beginnen aan mijn studie en niet eerst een jaartje moet gaan werken om geld te verdienen (aangezien mijn ouders mijn studie niet kunnen betalen en ik daarvoor een lening moet nemen). Ik vind dit echt vreselijk vervelend, want ik ben soms echt zo bang dat ik daardoor later in de geldproblemen kom en daarnaast voel ik me de laatste tijd sowieso al ongelooflijk onrustig. Maar aan de andere kant heb ik wel zin om eraan te beginnen... Ik weet het gewoon niet meer, ik ben gewoon zo bang dat het me dus later problemen oplevert, maar aan de andere kant weet ik dan ook niet of ik daar dan volgend jaar dan nog zin in heb...
Weten jullie misschien iets om even weer alles op een rijtje te krijgen/rustig te worden, want ik wordt echt helemaal gek nu ik daar al zo weken thuis over zit na te denken. En dan wil mijn moeder de vakantie ook nog gaan afzeggen, terwijl ik me er juist zo op had verheugd om eventjes weg te gaan en uit te waaien. En kennen jullie iemand die ook zoiets had/heeft?
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle