WTH?
*Snapt hem na drie keer lezen*
Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.
Ik vind eerlijk gezegd van niet, omdat ik met iedereen gewoon praat zowel met GM als met gewone users... Ik zie geen verschil hoor, het zijn nog steeds mensen. En alle GM's zijn ooit ook gewoon users geweest. (:
Er zijn er toch wel een paar - denk ik - die zich dan wat meer voelen. Zelf ben ik ook een maand GM geweest en voelde me nog gewoon hetzelfde. Niet meer, niet minder. Maar ik denk dat toch ook wel iedere GM zich stiekem wel een beetje 'cooler' vind.
Ik denk het niet. Tussen de Belgen en Nederlanders is ook niet zo'n onderscheid. En er is ook niet zo'n kloof tussen mensen onder de 16 en boven de 16 ofzo. Er zijn genoeg van die boom-spelletjes en dan wordt er ook geen kloof gemaakt.
Ik denk dat er sowieso wel een kloof is tussen GM en gewone users, maar ook weer niet zo abnormaal groot dat GM'ers niet meer tegen users praten ofzo.
Glasnost schreef:
WTH?
*Snapt hem na drie keer lezen*
Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.
It is better to reign in hell than to serve in heaven.