• Ik ga dus morgen/overmorgen op vakantie.
    Woensdag op donderdag nacht, we worden om half3/3uur opgehaald met de taxi. ik twijfel dus of ik wel zal gaan slapen.

    Welke optie zouden jullie kiezen?
    1. Laat slapen vandaag, morgen ochtend vroeg uit bed en savonds (misschien) kunnen slapen.
    2. Nu gaan slapen en morgen lang blijven liggen zodat ik de avond niet moe ben en kan opblijven.
    3. nu naar bed gaan en dan morgen normale tijd uit bed.

    Of weet je misschien andere optie?

    Tell me


    Ivar Oosterloo.

    Ga gewoon slapen en zie wat er gebeurt. Ik vertrek zaterdagnacht ook om vier uur dus ik kruip gewoon om tien uur/half elf ik mijn bed, sta op half vier op en slaap in de auto als ik moe ben. Ik Gé echt niet bereken hoelang ik moet slapen om uitgerust Gé zijn zodat ik overdag niet ga slapen. Het is niet dat opeens je slaapritme volledig naar de vaantjes is..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vroeg naar bed gaan, dan ben je rond half 3 wel een beetje uitgerust, genoeg energie om te reizen en als je in het vliegtuig (ik neem aan dat je gaat vliegen) gewoon proberen te slapen. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Xavi schreef:
    Ga gewoon slapen en zie wat er gebeurt. Ik vertrek zaterdagnacht ook om vier uur dus ik kruip gewoon om tien uur/half elf ik mijn bed, sta op half vier op en slaap in de auto als ik moe ben. Ik Gé echt niet bereken hoelang ik moet slapen om uitgerust Gé zijn zodat ik overdag niet ga slapen. Het is niet dat opeens je slaapritme volledig naar de vaantjes is..


    Ja dat snap ik, gaat ook niet om hoeveel ik slaap enz, maar dat ik toch wel een beetje heb geslapen want als we aankomen is het alweer 12 uur smiddags ofzo, dus heeft het daar geen zin mee rom te slapen en is dan ook veel te heet (:


    Ivar Oosterloo.

    Ik zou sowieso opblijven eigenlijk (:

    2. Nu gaan slapen en morgen lang blijven liggen zodat ik de avond niet moe ben en kan opblijven.

    Het lijkt me beter om voor je vertrekt wakker te blijven, zodat je gewoon nog even kunt checken of je alles wat je nodig hebt, ook bij hebt. & als ik in jou plaats was, zou ik uit zenuwachtigheid niet kunnen slapen. (:


    Save me from myself.