• Jep ik ben op zoek naar een nieuwe mp3, ik hb ong 70 euro
    Nou zag ik deze op de mediamarkt site en het eigelijk precies wat ik wil, niet al te veel, maar ook niet al te weinig geheugen, schermpje en niet zo duur, maar ik vroeg me dus af of dat een goeie is en of jullie nog andere aanraders hebben van de mediamarkt
    Dit is de link

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik heb geen idee, ik heb op het moment een mp4 van Philips waar ik erg tevreden mee ben en daarvoor had ik een soort USB-stick achtige mp3.

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Roodstrikje schreef:
    Ik heb geen idee, ik heb op het moment een mp4 van Philips waar ik erg tevreden mee ben en daarvoor had ik een soort USB-stick achtige mp3.

Waar heb je die gekocht? Ik heb er 6 jaar 1 van de Eplaa gehad, maar die heeft het begeven

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Geen idee, heb een iPod touch haha (:

To infinity and beyond •

Levine schreef:

Beetje duur. En ik wil het echt alelen voor de muziek, vooral omdat ik voer een paar weken ruim 15 uur in de auto moet zitten

Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Beetje duur. En ik wil het echt alelen voor de muziek, vooral omdat ik voer een paar weken ruim 15 uur in de auto moet zitten

Ik heb in eerste instantie ook een iPod touch gekocht voor de muziek. Heb er verder alleen maar een App voor Twitter en MSN op staan.

To infinity and beyond •

Ik heb er al 4 jaar (of meer) 1 van de Aldi. Geweldig. :Y)

Nja, er is maar 1 manier om erachter te komen of hij goed is: probeer het. Als je hem thuis meteen even uitprobeert, weet je meteen of hij geschikt is. Anders breng je hem terug.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Waar heb je die gekocht? Ik heb er 6 jaar 1 van de Eplaa gehad, maar die heeft het begeven

Mijn vader kocht de mp4 van Philips xD Dus ik weet niet waar

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Scandal schreef:
    Ik heb er al 4 jaar (of meer) 1 van de Aldi. Geweldig. :Y)

Nja, er is maar 1 manier om erachter te komen of hij goed is: probeer het. Als je hem thuis meteen even uitprobeert, weet je meteen of hij geschikt is. Anders breng je hem terug.

Ik moet hem denk ik online bestelleen omdat ik neit denk dat mijn vader in heeft om 20 mm=inuten te gaan rijden voor een mp3 speler voor mij

Geen idee, heb een kleine roze van de blokker.:Y)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Media Markt is meestal wel goed,je moet het personeel even raad vragen,seriues hoe vaak ze me daar al niet geholpen hebben

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

-

[ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 17:06 ]

SLOAN.

Weetniet, Ik heb een gewone roze ipod

Levine schreef:

I was an angel living in the garden of evil

Ik zou voor een iPod gaan, heb je echt veel meer plezier aan. Mijn batterij gaat heel lang mee, je kan er spelletjes op spelen en op de Touch kan je op Wifi. Maar je kan ook gewoon een iPod nano ofzo nemen. Veel fijnder dan mp3's vind ik.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik zou 't niet weten. Ik heb een LG Arena die ook perfect is voor muziek. *O*

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)