Lieve mensen op Quizlet,
Ik heb best wel een groot probleem. Ik zal het even vanaf het begin uitleggen.
Ik heb een tante en een oom waarvan ik de namen tot vorig week nooit van heb geweten omdat mijn moeder het nooit wilde vertellen. Ik wist wel van hun bestaan af. Er waren vroeger namelijk wat familie problemen. Vorige week reden we door het dorp waar ze dus blijkbaar wonen. We waren met twee auto’s die van mijn moeder en die van haar vriend. Haar vriend weet ook niks van dit alles af. En toen zij mijn moeder: “Ik hoop toch niet dat we langs An en Wiel komen”. Ik vroeg dus wie zijn An en Wiel. Mijn moeder zij niks en kapte het gesprek meteen af.
Nou ben ik vanmorgen omdat ik het maar niet los kon laten. Ben ik het gaan opzoeken wie ze waren. Ik heb dus An en Wiel C….. (achternaam zeg ik ff niet) ingetypt. En het dorp waar ze dus moesten wonen. Na zeker 2 uur zoeken heb ik het adres gevonden en een tel nummer. Ik heb ook meteen in de tel thuis gekeken. En wat blijkt…. Ze staan er gewoon in. Ik heb het tel nummer gecheckt en het klopte. Ik heb al zeker meer dan 7 jaar het verlangen om deze familie te ontmoeten. Ik heb dus nu alles wat ik nodig heb en ik weet ook hoe ik er moet komen.
Nu de clue van het verhaal…
WAT MOET IK DOEN? Ik doe mijn moeder er erg pijn mee om ze te ontmoeten maar ik wil het zo graag wat moet ik in godsnaam doen……. Pleas help me!!
Xx britt
[ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 14:27 ]
x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3