• Mijn ogen zijn al maandenlang uitgedroogt en rood errond :(
    ik weet niet hoe het komt want ik gebruik geen zalf ofzo, daarvan droogt het ook juist uit, me mijn gevoelige huid -.-
    daarom doek er soms zalf rond zodat die er iets beter uitzien om het vochtig te houden maar dat helpt toch niet echt, want dan jeuke men oge, dan krab ik en is et weer van da :(
    en nee, voor zoiets ga ik niet naar de dokter -.-

    hebben jullie dit ook eens niet (gehad) ofzo?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb je geen last van hooikoorts ofzo ?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nee nooit gehad, maar mss moet je toch een x naar de dokter gaan overwegen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ow w8 ik voel me dom ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    Naar de dokter gaan

    Heb je geen last van hooikoorts ofzo ?

    nee, nie echt, soms..
    ma ik moet nog gaan teste vowa ik allergisch ben...
    ma tis echt niet mooi ofzo :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    . oeps 2 x ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je ogen uitgedroogd? Naar de dokter!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    neeeeeeeeeeeeeeeeeee, voor zoiets ga je toch niet naar de dokter, ik ben ni zo iemand die voor het minste naar de dokter bolt en dan super veel betaald terwijl ie zegt da je er toch niks aan kan doen en u naar iemand anders stuurt en die dan een zalfje voorschrijft en daardoor weer alles uitdroogt omdat mijn huid van vanalles uitdroogt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    gebruik je make-up reiniger? Want ik had eerst zoiets gebruikt en toen waren mijn ogen ook helemaal rood en droog.. [heb ook een gevoelige huid:x]


    If you want me to listen, whisper...

    neeeeeeeeeeeeeeeeeee, voor zoiets ga je toch niet naar de dokter, ik ben ni zo iemand die voor het minste naar de dokter bolt en dan super veel betaald terwijl ie zegt da je er toch niks aan kan doen en u naar iemand anders stuurt en die dan een zalfje voorschrijft en daardoor weer alles uitdroogt omdat mijn huid van vanalles uitdroogt...
    Dan moet je niet zeuren, want stiekem weet je wel dat je daar heen moet. Dalijk word je klacht erger en erger. Nu kan je er nog iets aan doen en dalijk misschien niet of duurt de kuur langer. En voor zoiets betalen je ouders en volgensmij betaal je daar niet eens voor.

    jij gaat naar de dokter anders breng ik jou met de fiets die ik nie heb


    Fanta rules

    (...)Dan moet je niet zeuren, want stiekem weet je wel dat je daar heen moet. Dalijk word je klacht erger en erger. Nu kan je er nog iets aan doen en dalijk misschien niet of duurt de kuur langer. En voor zoiets betalen je ouders en volgensmij betaal je daar niet eens voor.

    nee.
    en daarbij dan moet ik ook nog spuitjes krijgen ineens en da wil ik ook ni want de laatste keer da ik da kreeg was ik zo bang da ik bewoog en het in mijn spier kwam :(
    ik haat het ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jij gaat naar de dokter anders breng ik jou met de fiets die ik nie heb

    oke das goe xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    nee.
    en daarbij dan moet ik ook nog spuitjes krijgen ineens en da wil ik ook ni want de laatste keer da ik da kreeg was ik zo bang da ik bewoog en het in mijn spier kwam :(
    ik haat het ><
    Luister eens: Je weet niet eens wat hij gaat doen! Hij weet wat hij doet. En sorry, maar ik zeg dit voor je eigen bestwil hoor. Anders blijf je je leven lang met rode ogen lopen.
    En ik weet hoe het is om te lang wachten voor een kuur.

    (...)Luister eens: Je weet niet eens wat hij gaat doen! Hij weet wat hij doet. En sorry, maar ik zeg dit voor je eigen bestwil hoor. Anders blijf je je leven lang met rode ogen lopen.
    En ik weet hoe het is om te lang wachten voor een kuur.

    het is een zij xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.