• Daar moet ik vanavond heen. Van mijn broertje, hij is de laatste die het bij ons thuis doet.
    Hebben jullie ook eindmusical? Of moeten jullie net als ik gaan kijken?
    Ik heb er trouwens best wel zin in

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 12:50 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope, want ik ben de jongste (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nee.. Maar ik heb wel zelf met één mee gedaan, althans, soort van. Wij wilde eens wat anders dan een musical! 3 jaar terug (: Het was best wel grappig want we moesten ons verkleden in één van de leraren van school en dan een zelf geschreven gedicht over die leraar voorlezen. En daarna hadden we nog een lied geschreven over elk jaar van de basisschool!


    Forever.

    Eponine schreef:
    Nope, want ik ben de jongste (:


    SLOAN.

    Mijn zusje moet nog krijgen, maar dat is pas over 3 jaar ofzo.
    Dus nu niet (:

    Snuggly schreef:
    Nee.. Maar ik heb wel zelf met één mee gedaan, althans, soort van. Wij wilde eens wat anders dan een musical! 3 jaar terug (: Het was best wel grappig want we moesten ons verkleden in één van de leraren van school en dan een zelf geschreven gedicht over die leraar voorlezen. En daarna hadden we nog een lied geschreven over elk jaar van de basisschool!

    Ik deed 2 jaar geleden Groep 8 got talent
    Ik was Patricia Paai(lol)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De laatste hier bij ons was 3 jaar geleden, en dat was mijn eindmusical (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijne was 3 jaar geleden. Geweldige tijden. Heb pas de musical teruggekeken op dvd. hahaa,


    <3

    Zoiets bestaat niet op onze school. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, maar een aantal jaar geleden deed ik zo'n musical waarin ik een kokkin moest spelen en solo moest zingen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn zusje heeft geen eindmusical.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben vorige week woensdag wezen kijken bij de musical van een vriendin van me. Ik ken die klas héél goed :Y)


    Let it come and let it be

    Oppugno schreef:
    Nee, maar een aantal jaar geleden deed ik zo'n musical waarin ik een kokkin moest spelen en solo moest zingen =P


    De Trein? Ik heb die dan ook gedaan. Ik was de vrouw van de sjeik. xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."