• All he needed was a month to make her life whole again

    Trailer.

    Preface:
    Het enige wat ik kon voelen, was de pijn in mijn hart. Was dit echt gebeurd of was het een droom? Ik kneep snel in mijn arm en voelde al snel een kloppende pijn van mijn greep. Dit kon niet echt zijn. Mijn ogen werden vochtig en een paar seconden later rolden de eerste tranen over mijn wangen. Ik voelde de chaos rondom me, maar alles leek in slow motion te gaan. Matt lag bewegingsloos op de grond en we werden beiden aangestaard door vreemde gezichten rondom ons. En vrouw naast me schreeuwde en de man die haar hand vasthield, begon te huilen. Hij had het recht niet om te huilen, alleen ik had dat. Hij kende Matt niet. Niemand kende hem, niemand behalve ik. Ik voelde een bruuske ruk aan mijn arm en iemand droeg me de menigte uit. Ik was te veel in shock om te beseffen wat er allemaal rondom me gebeurde. Het leek alsof ik bevroren was. Ik wou mijn mond openen om te schreeuwen, maar door de tranen kwam er naast het snikken geen andere klank uit. Ik keek nog een keer om me en zag Matt liggen. Ik sloot me ogen en alles rondom werd zwart.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt de url verkeerd gezet, maar ik ga het lezen. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:48 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mdfjqkhfqmhgmkdsjfkdj.
    Dit verhaal is geweldig!


    Olive

    Uneventful schreef:
    Je hebt de url verkeerd gezet, maar ik ga het lezen. (:
    Ja ik heb het al veranderd, dat was door die center. Ik had het ene haakje niet mee geselecteerd. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Authors schreef:
    Mdfjqkhfqmhgmkdsjfkdj.
    Dit verhaal is geweldig!
    Haha dankje Viviee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja ik heb het al veranderd, dat was door die center. Ik had het ene haakje niet mee geselecteerd. :/


    juah, dat is soms echt irritant.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    juah, dat is soms echt irritant.
    Amai nog niet, maar dat is wel mijn eigen fout uiteindelijk x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na het lange wachten eindelijk een nieuw deeltje: Forgive me I'm ashamed, I've loved another.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?