• Hey!

Ik en een vriendin willen binnenkort naar HP 7.2 gaan en daar dan ook al voor reserveren, maar nu is er de keuze tussen gewoon de film kijken (niet 3D dus), 3D óf IMAX 3D. Ik ben al eens naar 3D geweest (wat ik eigenlijk niet veel bijzonders vond), maar IMAX 3D heb ik nog nooit gezien, dus ik weet niet precies of dat wel leuk/de moeite waard is. Heeft een van jullie dat wel eens gezien?

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:17 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Tortuga schreef:
    (...)
    3D geluid? Wow dat is nieuw voor mij :'O Wat houd dat in?

Haha (: Ik hoorde het ook laatst hoor. Dat is zegmaar dat de geluiden nog echter zijn er zit meer 'diepte' in volgens hun.

To infinity and beyond •

Levine schreef:
    (...)

3D geluid houd in dat je de geluiden nóg echter laat klinken. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Het is wel mooier, ik weet alleen niet hoeveel meer jij ervoor moet betalen?

Er staat maximaal 5 euro meer, dus het zal wel dat maximum van 5 euro zijn dan.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Memphis schreef:
    (...)

Er staat maximaal 5 euro meer, dus het zal wel dat maximum van 5 euro zijn dan.

Dan zou ik het gewoon bij 3D houden. 5 euro is namelijk wel echt veel meer geld ervoor en het is nou niet zo dat het zó ongelofelijk veel verschil maakt.

To infinity and beyond •

Ik háát 3D, ik heb namelijk een bril voor ver af, om de ondertiteling zeg maar te lezen. En een bril over een bril is écht zwaar kut

Alleen maar tranen van geluk

Ik krijg hoofdpijn van 3D, dus ik zou naar de 'gewone' versie gaan 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

IMAX heeft een grotere schermcapaciteit waardoor de film een grotere resolutie heeft en een grotere omvang.

Maar kan ook 3d- geluiden zijn.

"Don't look back, you're not going that way."

Levine schreef:
    (...)

Dan zou ik het gewoon bij 3D houden. 5 euro is namelijk wel echt veel meer geld ervoor en het is nou niet zo dat het zó ongelofelijk veel verschil maakt.

Ah, oké (: Naja, ik wacht nog wel even wat die vriendin wil, misschien wil zij het wel een keer zien ofzo, geen idee. Ergens ben ik wel beniewd, maar als je zegt dat het niet zo veel verschil maakt, dan vind ik het ook nogal zinloos om erheen te gaan :'D.

Memphis schreef:
    (...)

Ah, oké (: Naja, ik wacht nog wel even wat die vriendin wil, misschien wil zij het wel een keer zien ofzo, geen idee. Ergens ben ik wel beniewd, maar als je zegt dat het niet zo veel verschil maakt, dan vind ik het ook nogal zinloos om erheen te gaan :'D.

Het is wel mooier beeld en geluid. Het ligt geheel aan jou of jij daar vijf euro extra voor over heb (:

To infinity and beyond •

Soundeffect schreef:
    Ik krijg hoofdpijn van 3D, dus ik zou naar de 'gewone' versie gaan 8D

"You'll stay with me?" "Until the very end."