• Ik kom net van de tandarts...
    Ik had een gaatje, dat hij moest vullen...alleen moest hij alles eerst verdoven.
    Nu is de helft van mijn mond verlamd, waardoor ik moeite heb met praten, drinken en eten.
    Ik heb totaal geen smaak in mijn mond als ik eet en dat vind ik niet leuk :')

Iemand die nog iets wilt delen dat niet leuk is? :')

Edit: Ik moet dadelijk eten...en ik heb zo'n voorgevoel dat alles naast mijn mond gaat hangen :')

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 18:01 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Mijn ouders zijn nu ook naar de tandarts. xd
    En het is niet leuk dat ik overmorgen en de dag daarna het vliegtuig op moet.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Had eens verdoving [voor het eerst]
    & ik ging toen me lip helemaal doorbijten.
    Nja, aan de binnenkant had ik een stuk lip in me mond en die beet ik helemaal door.

vond ik wel grappig

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik vind het niet zo leuk dat vandaag en morgen van twintig over 8 tot half 5 naar school moet, terwijl we onze cijfers al hebben -.-''

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ohnee dat is idd niet zo leuk --'

Ik vind het niet leuk dat ik me doodverveel.

Fellatio schreef:
    Had eens verdoving [voor het eerst]
    & ik ging toen me lip helemaal doorbijten.
    Nja, aan de binnenkant had ik een stuk lip in me mond en die beet ik helemaal door.

vond ik wel grappig

Ik had tegen mijn vader gezegt, dat dit de perfecte moment was voor een lippiercing of tongpiercing te plaatsen aangezien ik toch niets voel.
    Een blik van hem volstond al om te begrijpen dat het een neen was :')

OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik had tegen mijn vader gezegt, dat dit de perfecte moment was voor een lippiercing of tongpiercing te plaatsen aangezien ik toch niets voel.
    Een blik van hem volstond al om te begrijpen dat het een neen was :')

Je verneemt er idd niks van.
    Maar me tong was toen niet verlamt. alleen linker onderkant

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

Je verneemt er idd niks van.
    Maar me tong was toen niet verlamt. alleen linker onderkant

ah, bij mij een groot deel van mijn tong en mijn rechter onderkant :)

Ik ken het xD Heel irritant :Y)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik vind die verdovingen juist leuk :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.