Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!? Ik heb de sims 3 al een tijd op mijn computer staan en laatst heb ik twee accessoires uitbreidingen gekocht. (Buitenleven en luxe) Nu heb ik deze geïnstalleerd en wanneer ik sims 3 wil spelen en laden geeft hij aan dat hij de spelcd niet gevonden kan krijgen terwijl die er toch echt gewoon inzit?
Ik heb al een update van het spel gedaan en ook al meerdere keren de computer aan en uit gezet. Weet iemand wat ik moet doen? Of moet ik gewoon de uitbreidingen eraf gooien en het nog een keer opnieuwd proberen? Is er iemand die dat ook al eerder gehad heeft? Het zijn trouwens geen gebrande of gekopieerde cd’s, allemaal gewoon de originele spel cd.
Ik heb al een update van het spel gedaan en ook al meerdere keren de computer aan en uit gezet. Weet iemand wat ik moet doen? Of moet ik gewoon de uitbreidingen eraf gooien en het nog een keer opnieuwd proberen? Is er iemand die dat ook al eerder gehad heeft? Het zijn trouwens geen gebrande of gekopieerde cd’s, allemaal gewoon de originele spel cd.
Wie du mir, so ich dir.