• Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!? Ik heb de sims 3 al een tijd op mijn computer staan en laatst heb ik twee accessoires uitbreidingen gekocht. (Buitenleven en luxe) Nu heb ik deze geïnstalleerd en wanneer ik sims 3 wil spelen en laden geeft hij aan dat hij de spelcd niet gevonden kan krijgen terwijl die er toch echt gewoon inzit?

    Ik heb al een update van het spel gedaan en ook al meerdere keren de computer aan en uit gezet. Weet iemand wat ik moet doen? Of moet ik gewoon de uitbreidingen eraf gooien en het nog een keer opnieuwd proberen? Is er iemand die dat ook al eerder gehad heeft? Het zijn trouwens geen gebrande of gekopieerde cd’s, allemaal gewoon de originele spel cd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je moet de CD nemen van de nieuwste versie die je erop hebt staan


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je moet de nieuwste cd uitbreiding die je hebt gekocht in de computer doen, alleen dan doet die het, ik denk dat de nieuwste buitenleven is.


    Kill them with kindness.

    Echt? O dan ga ik dat even proberen *,* [/such a noob!]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ooo jullie zijn geweldig! Hij doet het. Hahah ik al helemaal paniekvogelen voor niks! Ik had ook al geprobeerd op hij het wel deed als ik 'luxe' erin deed, maar als 'buitenleven' de nieuwste is schiet dat natuurlijk niet echt op. Maar, heel erg bedankt! :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Ooo jullie zijn geweldig! Hij doet het. Hahah ik al helemaal paniekvogelen voor niks! Ik had ook al geprobeerd op hij het wel deed als ik 'luxe' erin deed, maar als 'buitenleven' de nieuwste is schiet dat natuurlijk niet echt op. Maar, heel erg bedankt! :Y).


    Graag gedaan ^_^


    Kill them with kindness.

    Jonsu schreef:
    Ooo jullie zijn geweldig! Hij doet het. Hahah ik al helemaal paniekvogelen voor niks! Ik had ook al geprobeerd op hij het wel deed als ik 'luxe' erin deed, maar als 'buitenleven' de nieuwste is schiet dat natuurlijk niet echt op. Maar, heel erg bedankt! :Y).

    No problemo (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Slotje op aanvraag (:


    Olive