• KLAAAAAAAAAAR ALLES IS VERDEELD

    OKee dit word de indeling:

    Kort iets over de persoon en erbij de gebruikers naam... ik weet dat julie je leeftijden erbij hebben gesetmaar tog doe ik ff de leeftijden soals het klopt in het verhaal ok??

    okee heir komt het menseeeee



    Hoofd persoon:

    Luna en is 15 jaar. Ze is koud en kill en neit veel kan dr schele... Haar broer vidn se nog het ergst. Als eht uitloopt op een rusie besluit te weg te gaan uit eht gesin... Haar broer doet haar te veel...



    Broer: Daniël

    Is gemeen en hata zijn kleinere zusje... Als zijn sus opeens met bloedrode ogen voor je staat word hij togwel bang... de laatste woorden die hij sal horen sulle sijn: Had em met rust gelaten dan maakte je dit neit mee. daarna was er opeens neits meer... ebhalve pijn en duisternis maar inw elke wereld was hij nu?


    De jongen waar Luna op word: Jamie

    hij is leif. Maar ook heel erg moordlustig. Jij word dat vanself ook. Maar die jongen vidn jouw nix. Hij zal je nix doen en hij sal ook noirmaal tege je doen vanwege dat jij de dochter van zijn leider bent... Maaar je kan ehm beter vergeten... of neit??

    Damian: Brutaal en een beetje zorgsaam. Luna ontmoet hem op egen leuke manier maar asl se ontdekt dat hij ook een ander wese si besluit se hem te gaan zoeken. hij heeft met kim.
    matthew: een duivels gevl van midde int verhaal,, hij wil luna dood hebben. dit kan zijn doodstraf betekenen. maar het MOET lukken,, helpt chantou hem??

    p1: silverx

    p2: KimxGeorg

    p3: mutzzuh

    p4: Gustavsteddy

    p5: SWEETxQUEEN

    p6: xXPinkLadyXx

    P7: Nickaaii

    rol 1: NimmaGirl

    rol 2: sayXkiss

    rol 3: xdreamxOn

    rol 4: Nouszie

    rol 5: LOLLIPOPx

    rol 6: StereoWorld



    jongen1: matthew

    jongen 2: Demian



    kimxgeorg

    Haai

    Ik ben dus Kim.

    Ze Is 19 jaartjes oud. Mensen vinden Haar lief koppig eigenwijs en brutaal.

    krijgt als rol: Het meisje van de bende(je sult eht nog wel lese als je bij het stuk bent dat se wegloopt) se heeft wat met de lijder Damian.


    muttzzzz





    Nou ik ben audrey

    Een meisje van 17 jaar,

    Ik ben super eigenwijs, koppig En eeen MEGA bitch. Maar kan soms ook SUPER lief zijn... Licht eraan hoe jij tegen mij doet...

    zij krijgt als rol: het meisje dat met Luna mee op reis sal gaan same met Jamie.

    silverx




    Haayy mensen! Mijn naam is Ilse. Ik ben erg druk, gek, grappig, lief en altijd in voor lol.

    haar rol word: een van de bewakers die gaan oplette of mensen hun werk wel doen se heten LOB.




    SWEETxQUEEN

    Haay bitches«3.Ik ben Paris en ben 16 jaartjes jong of oud,het is maar hoe je het bekijkt.

    zij krijgt als rol:

    Een van de 7 Zussen van Luna... Maar die susen ontmeot je later.



    xXPinkLadyXx


    Ik ben 16 jaartjes jong En 'm'n vrienden beschrijven me als lief, Rustig en heel eigenwijs

    Ik hou onwijs van Pizza (ik:pizzfreak?? je lijk mj wel:P)
    "
    se krijgt als rol:

    de princess(nmee neit zo'n lief meisje in een jurkje dat alle goed doet)

    de princess van de hell. ze regeerd neit ovr het land dat doet de duivel. maar se richt het in se pland alle martellingen... ect. en natuurlijk de theather shows. neht is geweldig om te sien hoe iemand gemarteld word neit??(ik:wooaah nou liever neit int egt:P)


    Gustavsteddy

    Naam: Cynthia

    Leeftijd: 19
    rol: de laatste zus van Luna



    wat kort ovr jeself:

    Haay mijn naam is Nickita

    Ik ben 16(ik: twas 18,, ma 16 kwam ff beter uit ok) jaar.

    ik sta altijd klaar voorm mijn vrienden en laat ze dan ook niet vallen

    Verder hou ik ven tekasten schrijven en uitgaan.

    de rol:

    een vriendin...

    ze vind luna egt gaaf en wilde ook zo zijn maar dat kon nou een keer niet. als ze hoort dat luna is weg gegaan voor haar liefde ect. besaluit je de duivel te helpen door haar 8erna te gaan... maar is eht wel om de duivel te helpe??






    StereoWorld
    Loes
    17

    rol:een van de 7 zussen van luna.

    maar ze word afgestoten. Ze is goed en wil mensen redde. jaah hallow je mag in de hell sijn. heb je dese keuse: helpoe of self gemartelt en gedood worden.
    als loes gedood word breekt ewr tog wle wat in luna's hard... en als nou blijkt deat se tog nog terug komt??


    sayXkiss
    naam: Say
    leeftijd int verhaal: 15

    rol:

    scvhijnbare tweelin g zus van luna,,
    ze is heel belangrijk voor luna maar tog... sosm kunnen se elkaar wel wurgen. luna en say maken contact met elkaar via ged8n. ook als luna weg is. en say word gedwongen te segge waar luna is. anders... doodstraf. wat kiest se??


    xdreamxOn
    Naam :

    Chantou

    16

    rol:

    de vijand van luna,, ze haten elkaar. sinds luna haar dochter meost vermoorden.... luna heeft amper gevoel. aleen voor wie se mag. ma se heeft heir tog nog gevoel. gevoel van pure haat. chantou komt er neit ehel vaak in voor. ze woont als soort bediende voor de princes. maar dit kan gevaarlijk woden als ze de duivelse Matthew


    NimmaGirl
    Naam : Shanice
    16

    rol:
    LOB ,, se is hier het hoofd van, het hoofd van de bewakers^^

    Nouszie
    Anouschka
    17

    rol:
    de ECHTE sus van luna,,maar sij komt neit vaak voor.

    LOLLIPOPx
    naam Annelies
    16.

    rol:

    een zus van de 7 sussen

    ze is gwn ent zoals de andere. alle 7 zussen hebben een eige moord-groepje.

    iPod zei op 12 sep 2008 - 18:35:
    Naam: Naomi
    13
    rol:

    ook een van de zussen. de 7 sussen sijn NOOIT samen. temisnt...

    zolang et neit meot... als de sussen same sijn word het gevaarlijk. als se dn gedood worden kan niemand de hell nog rede. iedereen meot overleven anders valt de macht uiteen. als se alle 7 same sijn vormt hun kettingkje om hun nek een doodshoofdje. en als dat gebeurt... berg ej dan maar. het verwoest alles om hun heen. ieder mens. alleen dieren blijven gespaart. en de szussen self. maar als se het gebruiken... neemt de kr8 wat af. dus het word alleen in grote oorlogen gebruikt.

    ZUSSEN:

    zus 1: Luna
    Zus 2: SWEETxQUEEN
    Zus 3: StereoWorld
    Zus 4: sayXkiss
    Zus 5: LOLLIPOPx
    Zus 6: iPod
    Zus 7: Gustavsteddy


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    thanx, trouwens ;)


    Fight for you're love, cause it worth it