• Jaja. Ik heb nog 2 'lesdagen' (Hele dag film kijken, dinsdag zelfs tot 4 uur!), 'leuk afsluiten', boeken inlveren en 'leuke activiteit' ;D En dan eindelijk vakantie. (Vanaf volgende week woensdag dus 8D)

    Maar helaas, wat moet ik nog doen? Onze klas moet nog een filmverslag schrijven voor morgen (1 na laatste 'les'dag) terwijl heel veel kinderen delen hebben gemist en daardoor de helft niet eens kunnen maken. Niiiiice :l

    Iemand anders ook zoiets raars gehad, huiswerk op de laatste dagen? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een toets gehad op de voorlaatste dag.:S

    Dude, mijn laatste daagjes op school bestaan uit toetsweek.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hm nee, wij hebben toets & huiswerkvrij op de laatste dag. Na eigenlijk niet hwvrij, maar ik doe er niets aan omdat ik al leer voor de pww.
    Maar ik heb al 2 weken vakantie ofzo *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LetMeBe schreef:
    Dude, mijn laatste daagjes op school bestaan uit toetsweek.


    Die heb ik dus al gehad.;

    Ik had toetsweek en in die week ook 'les' (alleen films kijken dus). En dan daarna nog meer 'les' :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Examens? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ja een geschiedenis toets op de een na laaste les dag (woensdag op donderdag had ik nog maar 2 uurtjes bv en toen moest ik me boeken inleveren) en bij die toets kregen we een half uur en moest je een opdracht maken van 300 worden o.o ik had het gelukkig binnen 25 min af o.O en bij de laaste les op een donderdag (bv) snee ik in me middelvinger en dar zat je dan me verband om je vinger terwijl je die vinger niet kan buigen door het verband nou dat was leuk :'D (op de fiets stonden mensen een beetje boos aan te kijken vanwege me middelvinger 8D)


    Shoganai i ne~

    Myn laatste schooldag zyn we naar Movie Park Germany geweest. ;p (gisteren)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb officieel nog geen vakantie, ik moet nog boekeninleveren en rapport krijgen, maar ik ik heb nu al een paar dagen gewoon vrij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    GhostFace schreef:
    Myn laatste schooldag zyn we naar Movie Park Germany geweest. ;p (gisteren)

    Nice ben ik in meivakantie geweest
    Wij gingen met school naar Bobbejaanland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    mijn laatste dagen op school heb ik examens.


    Save me from myself.

    Wij hebben altijd om 4 uur gedaan. :'D
    Prettige vakantie!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb al vanaf 1 juli vakantie :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb al een week vakantie :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vorige week was mijn laatste lesdag, eigenlijk. En dan zit het de hele week nog vol lessen. Dan is er deze week een activiteitenweek. Ik zit in 4havo en begin deze week aan mijn profielwerkstuk, dus dat is wat ik nu de hele week doe. Dan moet ik volgende week boeken inleveren en rapport ophalen en dan ben ik klaar.
    Boeken inleveren is gelukkig pas om half 2, dus dan kan ik weer lekker uitslapen :') Nu maar hopen dat ik niet mijn rapport om 9 uur moet ophalen, zoals dit de eerdere jaren gebeuren >.<


    To live would be an awfully big adventure

    ik moet nog 1 week


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.