Morgen ben ik terug!!!
Haaaix
Ik heb weer eens een nieuw idee'tje voor een verhaaltje dus als je een rol erin wilt lees leker verder.
BITTE NEEM EEN ROLLETJE IS HET NU ECHT ZOW ERG DAT ER GEEN VRIENDINNE VOOR TH ZIJN?? TROUWENS VOOR DE POPULAIRE MEISJES KAN JE OOK EEN EMO/SCENE FOTO ZETTEN
The Story:
Silke is 16 jaar. Op school is ze heel populair en ze zit dan ook bij de Hotste meisjes van de school. Wat haar 'vriendinnen' niet weten is dat ze een grote fan van Tokio Hotel is en dat ze met een paar andere meisjes overeenkomt waar de rest van de popi meiden zich aan ergeren. Alles gaat goed tot dat Silke iemand leert kennen waar dat ze nooit van had verwacht dat ze hem zou ontmoeten. Bill Kaulitz. Ze komt supergoed met hem overeen. Op een dag gaat ze naar haar 'vriendinnen' en die hebben het door dat Silke voor TH is. De popi meiden laten Silke in de steek en ze gaat dan maar bij haar echte vriendinnen. Op school wordt ze dan gepest maar alles gaat nog goed tussen haar en Bill... zal er meer van komen tussen haar en Bill... En hoe gaat het nu verder met haar vriendinnen?? Als je een rol hebt kom je het allemaal te weten
Rollen:
Silke: Bezet Ikkeuh
5 populaire meisjes:
3 emo/scene meisjes (worden dan ook de vriendinnen van T,G&G): b]Bezet Kim, Ilse, Shancine
Zusje Silke&Bf Bill: Bezet Jasmien
Moeder Silke& Misschien schoonmoeder van Bill :
2 Nablijvertjes op het moment dat S ook moet nablijven & BF's Tom en Georg:[/b] 2 BEZET: Paris, Anoeschka
Wat wil ik allemaal weten??:
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Hobby's:
Waarom deze rol:
Foto:
Klein tekstje:
IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!!!!
Veel plezier & Geluk
ChachaCore