• Hallo ik heb mij net aangemeld op Quizlet. Ik zal even wat over mijzelf vertellen xD

    Ik ben Jeffrey en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn judo en rappen. Wel heel kort even, maar als je verder nog wat wil weten dan mag je altijd vragen ;)

    Ik vroeg mij af of er nog wel meer jongens op dit forum zijn, of dat het voornamelijk meisjes zijn??

    Groetjes Jeffrey(cool)


    I walk through the valley of the shadow of death

    Mudblood schreef:
    Trouwens, de laatste tijd komen er steeds meer jongens bij...
    Een ondergronds complot? (cat)
    Ja, ik deug niet om één uur 's nachts.


    Waarvan er al genoeg van zijn geband omdat het mensen waren die zich alleen voordeden als jongens. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Waarvan er al genoeg van zijn geband omdat het mensen waren die zich alleen voordeden als jongens. (cat)


    Maar kijk eens op zijn profiel. Klik eens op zijn hyves pagina. Een faker kan nooit zoveel vrienden hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welkom!
    Ik hoop dat je een echte jongen bent, want er komen hier soms meisjes die zich voordoen als jongens. (:
    En ik doe trouwens ook aan vechtkunsten!


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahahaha, maar dat is gewoon... sneu. :''')
    Meisjes die zich voordoen als jongens. Lol.
    Geilen ze dan op de aandacht die ze dan krijgen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I suppose so.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneu... :W


    "Well, well. Look who we've got here!"