• Met hele lieve bolle wangetjes en smurfenlippen. ;D


    Graspop knuffel crew


    Mister 'I just dont give a fuck!' & 'Hé, wist je al dat jouw stem weg is?' & 'Jij bent real, ik wil je aanraken maar dat mag niet!'

    Meer ben ik aan 't plaatsen in m'n fotoalbum, maar dit zijn Graspop momenten. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LENI schreef:
    (...)
    die eerste foto O.O


    Hehehehehe. Voor 't shockeffect. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    Die eerste twee foto's zijn echt elegant. Vooral m'n vieze kont en wijde benen HAHAH. (no_chears)


    Hahahaha. Ach, ze zijn bijna geen van allen charmant. Het gaat toch om de herinnering en dat het leuk was?(wedding)
    Besides, ze kunnen altijd erger ... geloof me. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hahahaha. Ach, ze zijn bijna geen van allen charmant. Het gaat toch om de herinnering en dat het leuk was?(wedding)
    Besides, ze kunnen altijd erger ... geloof me. :'D

    Dan heb je het over deze twee, neem ik aan, aangezien deze echt extreem elegant zijn.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahahaha, zéér sexy. Vooral je gezicht op die tweede.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I admit, trollface in actie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zocht eigenlijk een andere van die stickmen, maar dit voldoet. :'D
    & Zelfs dan blijf je sexy. Al geef ik toe dat ze inderdaad best verneukt zijn. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je hebt de rest nog niet gezien.

    Bij jou heb ik de rest ook nog niet gezien -winewine-
    Want ik moet een paar fotos van jou en mij zien om te zien hoe we als dom en sub zouden gaan ja. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Je hebt de rest nog niet gezien.

    Bij jou heb ik de rest ook nog niet gezien -winewine-
    Want ik moet een paar fotos van jou en mij zien om te zien hoe we als dom en sub zouden gaan ja. *O*


    Dat was geloof ik al alles van ons samen. (no_chears)
    Volgend jaar neem ik een andere camera mee en véél meer batterijen, zodat ik véél meer foto's kan maken.
    Toch nog eens even zoeken of ik niet een verdwaalde foto van ons gemist heb.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Lol, die blonde ben ik. :'D
    Bedankt. (:


    Oh.. YEAH! Dat is awesome, piercings staan niet iedereen goed maar bij jou zijn ze wel leuk. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dat was geloof ik al alles van ons samen. (no_chears)
    Volgend jaar neem ik een andere camera mee en véél meer batterijen, zodat ik véél meer foto's kan maken.
    Toch nog eens even zoeken of ik niet een verdwaalde foto van ons gemist heb.

    Ik dacht serieus dat 't veel meer was, maar waarschijnlijk ben ik gewoon een retard, he. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Someone help me, I got shot.(no_chears)



    Suicide. Bullet of confetti for my narcism.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik dacht serieus dat 't veel meer was, maar waarschijnlijk ben ik gewoon een retard, he. (no_chears)


    Ik ook hoor, maar 't viel echt tegen. Wel veel losse foto's van mensen, maar minder dan ik dacht van samen. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mwaa, nouja, volgend jaar weer, en je gaat me vaker in Rotterdam zien, hoor. c:
    Valt het je trouwens op bij die eerste dat jij beschoten wordt, en ik enkele seconden daarna ondergesmeerd word in confetti? Althans, dat zie je NOG niet... >___>


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Mwaa, nouja, volgend jaar weer, en je gaat me vaker in Rotterdam zien, hoor. c:
    Valt het je trouwens op bij die eerste dat jij beschoten wordt, en ik enkele seconden daarna ondergesmeerd word in confetti? Althans, dat zie je NOG niet... >___>


    Hihihihi ... Maar dat was leuk! :'D
    Ik moet zo snel m'n deeltje afschrijven, slaappil innemen en naar bed ... Morgen belangrijke en lange dag. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hihihihi ... Maar dat was leuk! :'D
    Ik moet zo snel m'n deeltje afschrijven, slaappil innemen en naar bed ... Morgen belangrijke en lange dag. (no_chears)

    Aww, Gawd. D:
    Nouja, schrijf jij je deeltje maar af, dan schooi ik nog wat amnesia van m'n broer en ga ik maar film kijken. Slaapwel alvast <3 (wedding)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)