• Mijn 'slechte' eigenschap is dus dat ik vaak met een pyjama de konijn uitlaat (I know, I know) , even naar een vriendin ga of een frisse neus ga halen. Eerst zeiden mijn ouders er niks van, ze dachten dat het wel zou veranderen als ik wat ouder werd. Niet dat ik nu nog zo oud ben maar dat dachten ze dus. En wat bleek, ik ga gewoon nog steeds door. En nu begin ik eraan te twijfelen of het een slechte eigenschap is, want ik vind het leuker dan met een strakke spijkerbroek te lopen. (Don't worry, ik draag wel schoenen in plaats van sloffen. Anders verslijten ze! ;o ) Doen jullie dat soms ook? Of ja wat is jou slechte eigenschap?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    401 schreef:
    Dat ik vaak aan de computer zit.


    To infinity and beyond •

    Hilfiger schreef:
    Als ik écht boos ben kan ik me nauwelijks beheersen en gooi ik alle scheldwoorden eruit die ik maar kan bedenken. Om er vervolgens weer heel veel spijt van te hebben.


    Ik heb dan juist dat ik begin te slaan ipv schelden, haha. En dan hen ik weer spijt ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn slechte eigenschap is dat ik snel heel erg verlegen ben. en als ik verlegen ebn heb ik weinig te zeggen en dan ben ik heel stil
    meestal licht het ook aan mijn bui. en aan wat ik draag
    en ik ben vaak onzeker.
    dat komt of omdat ik niet zo vel make-up draag en andere wel e er daardoor soms beter uit zien dan mij en mijn kleding. dat is niet zoals wat de meeste mensen dragen maar toch ik vindt dat leuk.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Mijn slechte eigenschap is dat ik mezelf wegcijfer voor anderen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Het verste dat ik ga met mijn pyjama is tot aan de brievenbus. Er groeit nu toch weer maïs voor ons huis dus geen kat die me dan ziet. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    in je pyjama gewoon op straat? whaha ok dat zou ik nu ook niet doen x'D
    Mijn slechtste eigenschap is dat ik alles in het negatieve trek ik ben 1 en al pessimist
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb té veel slechte eigenschappen om op te noemen.

    Mijn slechte eigenschap is dat ik mijn gevoel en stemming veel te veel van anderen af laat hangen!
    En dingen los laten en verder gaan vind ik ook heel lastig


    dream, dare, fly!

    Hahahaha, geen zorgen hoor, hier ook één die gewoon met pyama over straat gaat! Ik vind dat altijd veel lekkerder zitten dan een spijkerbroek of iets inderdaad, en zeker als ik in een relax-bui ben.

    Maar mijn slechte bui is dat ik vaak heel koppig ben en het toch ga doen, ook al zegt mijn moeder dat het niet zo'n goed idee is. Achteraf gezien, kon ik inderdaad beter naar haar luisteren.
    En als ik ruzie heb met mijn moeder, moet ik altijd lachen. Ik weet niet hoe het komt, maar ik moet nu eenmaal lachen op de meest verkeerde momenten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn koppigheid, onzekerheid en dat ik te lang opblijf en snel iets beu ben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn slechte eigenschappen; koppig zijn, snel boos worden, te lang in pyjama rondlopen, geen nee kan zeggen tegen vrienden enzo ..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 19:26 ]


    net zoals nu in de vakantie heb ik de hele tijd een jogginsbroek aan met t shirt en dan slippers eronder ghehe.


    Trust me. I'm the doctor

    En hebben jullie ook een sokken met slippers bui?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil altijd gelijk hebben en sommige dingen moeten perfect zijn anders is het niet genoeg.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Adele schreef:
    Haha oké ik vind dat best wel grappig. Mijn slechtste eigenschap is dat ik eerst zeg, en dan pas denk.

    Same here...


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.