• Mijn kat kwam net even knuffelen, en het is heel zeldzaam voor 'm om op m'n schoot of buik te liggen, omdat hij altijd de voorkeur geeft aan m'n schouder en ik 'm daar vanaf dag 1 al op mee til.
    Nou kwam 'ie dus net bij me zitten en gewoon op m'n schoot, lekker warm tegen m'n buik aan voor de uitzondering ... Viel die zo in slaap. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OMG CUTE KITTEH. D: <3
    En cute Nanceh! <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jij hebt een stoere kat :'D
    Vet lief.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik mis jou echt veel meer als ik die foto zie (no_chears) En bailey is gewoon een schatje <3


    -

    Awwh..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Genius schreef:
    Ik mis jou echt veel meer als ik die foto zie (no_chears) En bailey is gewoon een schatje <3


    Baileys. Wel de drank aanhouden, babe. <3
    Wij missen jou ook heel erg. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Baileys. Wel de drank aanhouden, babe. <3
    Wij missen jou ook heel erg. (no_chears)

    Ja sorry, mijn hamster heette bailey dus automatisch typ ik dat zonder de s :'D


    -

    Pyro schreef:
    Jij hebt een stoere kat :'D
    Vet lief.


    Thanks. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja sorry, mijn hamster heette bailey dus automatisch typ ik dat zonder de s :'D


    Ik weet niet of ik hier nog wel overheen kan komen zonder trauma's hoor... (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah, sweet lil' cat. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aww, sweet.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ah die kat, en jouw ogen zijn werkelijk prachtig blauw ;3


    SLOAN.

    Rum schreef:
    Ah, sweet lil' cat. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Herondale schreef:
    Ah die kat, en jouw ogen zijn werkelijk prachtig blauw ;3


    Lol, thank you.
    Mijn ogen zijn een mengeling van blauw, grijs en groen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    wat een cutie!


    -

    Ahw hoe cute!<3
    Mijn kat slaapt altijd bij me op schoot, of gaat spinnen en knuffelen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42