• Poll
    Hij is niet al te serieus bedoelt, maar Semi-Evil, goed of heel fout. [Om de mogelijke opties maar duidelijk te maken voor degene die dat niet snappen :'D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asleep schreef:
    (...)

    Ja, ik vond dat wel een origineel antwoord. :Y)
    Maar aangezien ik nog maagd ben, leek me dat niet iets voor mij. :')


    Mmm ... Ik twijfel nu tussen het zeggen van meerdere dingen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Mmm ... Ik twijfel nu tussen het zeggen van meerdere dingen. :'D


    Je mag ze allemaal zeggen hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    (...)

    Je mag ze allemaal zeggen hoor. :Y)


    Ja, dat ben ik nu allang weer vergeten hoor. Ik heb een Dory geheugen. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ja, dat ben ik nu allang weer vergeten hoor. Ik heb een Dory geheugen. (no_chears)


    Aaah, join the club, ik ook. :Y)
    Ben ik blij dat mijn beste vriendin een beter geheugen heeft, want anders zou ik al onze gezamenlijke afspraken zomaar vergeten. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    (...)

    Aaah, join the club, ik ook. :Y)
    Ben ik blij dat mijn beste vriendin een beter geheugen heeft, want anders zou ik al onze gezamenlijke afspraken zomaar vergeten. ):


    Nou meestal onthoud ik dingen voor anderen ook makkelijker. Of vullen m'n vrienden en ik dingen bij elkaar die we vergeten en elkaar dan bij helpen herinneren -meestal-. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nou meestal onthoud ik dingen voor anderen ook makkelijker. Of vullen m'n vrienden en ik dingen bij elkaar die we vergeten en elkaar dan bij helpen herinneren -meestal-. ;D


    Nee, ik onthoud nooit dingen. Ik onthou nog het gemakkelijkst gewoon een heel verhaal van A tot Z, maar zelfs dat ligt me moeilijk. ):

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:21 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    (...)

    Nee, ik onthoud nooit dingen. Ik onthou nog het gemakkelijkst gewoon een heel verhaal van A tot Z, maar zelfs dat ligt me moeilijk. ):


    Lol, ik weet nooit wat ik onthoud tot ik het me heel soms weer ineens herinner. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Lol, ik weet nooit wat ik onthoud tot ik het me heel soms weer ineens herinner. :'D


    Dat klinkt vrij logisch, en toch vond ik het moeilijk. (cat)
    Ligt vast aan dit nachtelijke uur ofzo. Te laat voor concentratie enzo. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zie mezelf in de spiegel


    we all deserve to die

    Waar is de optie ''Als zware egoïst?''? ;_;

    (bloos) een lief, schattig en onschuldig meisje !!

    >> als ik slaap (duivel) xD


    Get off, Bill is mine !!!

    YukiNagato schreef:
    Waar is de optie ''Als zware egoïst?''? ;_;


    Die is er; SS hoer die veel lawaai maakt. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Die is er; SS hoer die veel lawaai maakt. (krul)


    Maar hoe kan een man een hoer zijn? ;_;

    En de sadist?


    "Ignite, my love. Ignite."

    YukiNagato schreef:
    (...)

    Maar hoe kan een man een hoer zijn? ;_;


    Alles is mogelijk vriend. Het spijt me, je bent een hoer. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.