• Dit nummer is sowieso al mooi, maar vanaf 6.05 tot het einde krijg ik echt kippenvel. Vooral het gitaarspel en het stuk waar 'ie zingt 'Tonight we all die'(9:20 en verder)


    (heart2)

    Oké, laatste muziektopic voor vanavond, voor iemand me neerschiet. Wilde het gewoon even delen, omdat ik dat zo mooi vind klinken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Thank you for making me addicted :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    Thank you for making me addicted :3


    Always my pleasure. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry, totaal niet mijn smaak. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Al hun liedjes zijn awesome (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mudblood schreef:
    Sorry, totaal niet mijn smaak. (:


    De hele band niet, of gewoon het nummer? Want het is nogal soft in vergelijking met sommige andere die ze hebben, maar hij is gewoon erg mooi. (Vind ik dan)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 22:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Pyro schreef:
    Al hun liedjes zijn awesome (:


    I agree. <3 a7x.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry, totaal niet mijn smaak. (:


    Akkoord.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    So awesome!
    Luf a7x ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    De hele band niet, of gewoon het nummer? Want het is nogal soft in vergelijking met sommige andere die ze hebben, maar hij is gewoon erg mooi. (Vind ik dan)

    Nou ja, ik ben meer zo'n softe trut die liever de Radio 538 top 40 luistert. Ik vind zulke liedjes gewoon niet mijn ding. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nou ja, ik ben meer zo'n softe trut die liever de Radio 538 top 40 luistert. Ik vind zulke liedjes gewoon niet mijn ding. (:


    Dus als 'ie volgende week in de top40 zou staan zou je hem wel leuk vinden? ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wie vindt dit nou niet leuk. Doe je oren open ofzo (no_chears)


    -

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dus als 'ie volgende week in de top40 zou staan zou je hem wel leuk vinden? ;]

    Nee. Ik luister niet alles van de top 40, maar de meeste liedjes uit mijn afspeellijsten zijn afkomstig uit de top 40. Kijk, ik snap dat dat jouw smaak is - en van veel anderen - dus ik wil je niet kwetsen. Savvy?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik luister hem nu al vanaf mijn eerste reactie in dit topic :3
    Love it<33 So thank you :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja ik heb echt een paar cd's van Avenged Sevenvold op mijn Itunes staan, maar de enigste nummers die ik echt mooi vind zijn 'I Won't See You Tonight part 1 & The Gunslinger' Ik vind de zangers' stem niet héel super, maarja, ik heb nog niet alles geluisterd :')

    Ik ben meer van de rustige muziek, piano en adele?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.