• Wij waren vandaag met school naar Stappegoor [zwembad]. En wij gaan de hele tijd van zo'n wildwaterbaan af. Die heeft drie stukken, en tussen elk stuk een kort rustig plekje, waar je bij kunt komen ofzo. Dat eerste stuk is dus heel kort. Maar die tweede heel lang. Dus ik ben bij die tweede en ik ga daar op mijn buik vanaf. En toen kwam ik bij dat einde, en toen werd ik volop met mijn hoofd tegen de muur aan geslingerd. Ik helemaal duizelig. Dus als ik weer wat bijgekomen ben, ga ik door naar het derde deel, en daar flikker ik vervolgens nóg een keer. En nu, heb ik hoofdpijn, vanwege een enorme bult op mijn hoofd --'

    Zo, hoe was jullie dag :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vermoeiend. Doodvermoeiend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Auch -.-


    Don't dream your life, but live your dream!

    ach, ik ben alleen maar aangevallen door een hond en moest toen met de ambulance naar het ziekenhuis, niets bijzonders sarcasme

    Ik moest proefwerken ophalen , en naar de stad.

    Maar om het pijnlijk te houden... Sportdagen zijn blijkbaar ongezond ofzo. Echt, 2 maanden nergens last van hebben , dan gaan softballen @ sportdag en dan weer last hebben van je rugblessure T_T


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    C18 schreef:
    Vermoeiend. Doodvermoeiend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    C18 schreef:
    Vermoeiend. Doodvermoeiend.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Best relaxed, naar me meme en de winkel geweest en tonnen eten ingeslagen omdat m'n ma voor een weekje op reis vertrekt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]