Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu!
Wat vinden jullie? ^^
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Iedereen zit wel te zeiksnorren dat zwart een rouwkleur is en dat wit de traditionele kleur is. Maar he, tradities zijn om te breken, en je moet trouwen in een jurk waar jij je prettig in voelt en als dat dus niet zo is bij de kleur wit dan houdt het op.
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
ReinaxRamos schreef:
Iedereen zit wel te zeiksnorren dat zwart een rouwkleur is en dat wit de traditionele kleur is. Maar he, tradities zijn om te breken, en je moet trouwen in een jurk waar jij je prettig in voelt en als dat dus niet zo is bij de kleur wit dan houdt het op.
I agree, bedankt.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Tortuga schreef:
(...)
Gewoon doen waar jij je goed in voelt. Al trouw je in je blote kont, het is jou bruiloft, dus jij moet lekker doen waar je zin in hebt
Hoe wist je dat dat mijn back-up plan is?
ps. die mensen zijn gewoon jaloers dat jij zo'n goeie smaak hebt :9
je maakt me aan het twijfelen, of ik toch in zwart ga (ooit)
maar wss zal het me niet staan omdat het me nog witter laat lijken dan ik al ben.
ik wil naderhand wel foto's :9
If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee