• Nou kijk een vriendin van me komt terug van brussel, en ik wil haar iets cools geven want ze heeft kanker en had daar een levertransplantatie, en nu wil ik haar echt iets creatiefs ofso geven, dus ik vroeg ook een beetje opvallend wat ze leuk enzo vond zei zei;
    bieber
    jaden smith
    sieraden
    makeup
    mode

    weten jullie wat ik kan doen ?xxxxxxxx.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    its important ;x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geef iets persoonlijks :')


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    Geef iets persoonlijks :')
    ja maar wat, lol


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Een shirt met Bieber en Smith maken? Nee, geen idee. Ik ben hier echt slecht in. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Een scrapbook of zoiets? Dat maak je nl. zelf en is origineel


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Een scrapbook of zoiets? Dat maak je nl. zelf en is origineel
    nl ?;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    OHMYEMMA schreef:
    (...)nl ?;x


    Namelijk :3


    SLOAN.

    Birthday schreef:
    Een shirt met Bieber en Smith maken? Nee, geen idee. Ik ben hier echt slecht in. ;P
    haha


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Herondale schreef:
    (...)

    Namelijk :3
    okiii zoiets dacht ik al (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geef een samengesteld pakketje?

    Je kan een fotoboek maken met Jaden, Justin, alles wat ze leuk vindt, en ook foto's van jullie beide fso als jullie die hebben.
    Sorry, geen inspiratie voor het moment.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Leeuwarden schreef:
    Geef een samengesteld pakketje?
    ja kan wel maar wat zal ik er allemaal in doen ?:3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Feedback schreef:
    Je kan een fotoboek maken met Jaden, Justin, alles wat ze leuk vindt, en ook foto's van jullie beide fso als jullie die hebben.
    Sorry, geen inspiratie voor het moment.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sieraden... Misschien is er een juwelier in de buurt (klinkt eng maar dat is het niet) die leuke kettinkjes verkoopt? Ik heb namelijk hetzelfde gehad en dat waren kettinkjes van 35-45 euro, het is maar wat je ervoor uit wil geven.
    Anders bestel je op internet iets leuks in de fanshop van JB?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Yoseob schreef:
    Een scrapbook of zoiets? Dat maak je nl. zelf en is origineel


    Food.