• Haayyy, Ik ben echt van van Tokio Hotel, 30 Seconds To Mars en My Chemical Romance!
    Ik hou sppr veel van muziek, enne, ik d8, kom hier lkkr kletsen over je favo band!
    Oh, en ik weet dat er veel mensen fan zijn van th, maar is dat dan omdat jullie echt fan zijn of om de 'hype' die er is ontstaan?

    PS: Ik vind Avril Lavigne, GreenDay en Red Hot Chilli Peppers ook echt heel goed, en Within' Temptation is ook stoer!
    x

    Hmm.. ik vind My Chem ook heel tof. =) En 30STM.

    30STM, MCR, GD, RHCP, WT is allemaal goed ^^
    TH vind ik mee vallen [_[ en wordt gek an de hype O.o
    Avril vind ik gewoon niet zulke leuke liedjes, al heeft ze wel een paar goede XD

    allemaal die jij noemt zijn echt vet goed! ik ben ook nog super fan van Nickelback, Linkin Park, Danko Jones, Foo Fighters en Evanescence.. oh, en Metallica XD hun zijn echt GENIAAL!! wat hun met die gitaren doen joh! niet normaal meer!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ben fan van TH niet om de hype ook niet omdat Bill zo lkkr is maar gwn omdat het leuke muziek leuk is en heel misschien omdat Bill en Tom lkkr zzijn....

    Hahahah ik vond er eerst helemaal niks aan TH...maar toen ik Throught the monsoon hoorde vond ik het gelijk GEWELDIG...toen heb ik me neef aangestoken en me 2 susjes me nichtje whaha...maar se hebben egt goeie nummers en ook hele mooie en ik vind Bill het leukste omdat hij egt gewoon sijn eigen style heeft en dat vind ik stoer...oke hij is ook een lkkrding whahaha

    TOKIOOOOO HOTEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    tokio hotel en 30 seconds to mars vind ik goed maar tokio hotel toch meer!!!!!!!!!

    Haha, TH en MCR en 30STM en FOB en WEETIKWIE ALLEMAAL NOG MEER zijn gewoon de besteee:D
    Jahoeee:D Lovethem..
    Ik ben eigenlijk fan van TH geworden door de liedjes, niet omdat toevallig iemand lekker is ofzo.
    Al moet ik zeggen, Gustav is wel errug lekker(A)

    Hihi
    Kus

    Hé ! :)
    Ik ben ook TH fan.. :)
    Ik ben niet hype ofzo hoor.. :P
    Ze hebben super mooie muziek, zijn niet lelijk (vooral Bill niet.. (A)), maar voor de rest zijn het normale jongens, dus ik aanbid ze niet ofzo ! XD:P
    Whaha.. :P
    MCR, 30STM, FOB, en avril vind ik ook wel mooi ! :D

    idd! ook al zullen hun dat soms zo voelen, ze zijn geen goden ofzo! XD ik kende ze al sinds schrei uitkwam maar ik was toen maar heel even fan XD ik was toen nog Hilary Duff en Shania Twain enzo fan XD die zijn niet slecht maar ik ben blij dat uik het licht heb gezien! en dat was Nickelback XD en toen RHCP en daarna AL en dan 30STM en toen nog veel meer bands en uiteindelijk TH en LF die ik nog steeds helemaal super vind!

    wow! ik ben best wel een prater, valt het op? XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    th is the best
    30stm is ook wel ok aleen de kill eb butifal laier en from yesterday sijn leuk voorderestet niet egt


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    MY CHEMICAL ROMANCE 4 LIFE :]

    hell yeah :]

    MY CHEMICAL ROMANCE 4 LIFE :]

    hell yeah :]


    Ik vind Simple Plan,The Used,Aiden enzo ook ge-wel-dig :]


    en tokio hotel niet MEER alleen het 1ste album gaat nog wel...

    GOEDE SMAAK ;)