• Ik heb een hoofdstuk geschreven en ik kan ervan als ik op 'lezen' druk, of zelfs als ik 'm al geactiveerd heb de tekst niet zien. Ook geen reacties..
    Ik heb ditzelfde probleem óok met Firefox, dus het ligt niet aan mijn internet..
    Hier hoe ik het dan zie;




    Ik weet niet of het te lezen valt, maar het zijn dus wel 232 woorden, die erin staan.
    Dit had ik gisternacht ook...

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:20 ]

    activeer het eens en dan zal ik kijken of het werkt? :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    activeer het eens en dan zal ik kijken of het werkt? :Y)


    Hij staat op actief..
    Hier.. Kan iemand 'm lezen?

    Het staat helemaal onderaan :-) Ik denk dat je iets mis hebt gedaan met je quotes in de inleiding of mss met je tekst zelf.:-)


    Dit zie ik als ik naar beneden scroll


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het staat helemaal onder in. Gewoon naar onder scrollen


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    Er staan hélemaal geen aanpassingen in de tekst, geen quotes, geen 'center' zelfs geen ander lettertype..

    Ik heb het voor je aangepast ;D Je had eerste keer [qoute][center] en dan [/qoute ][/center ] en die center moest dus binnen die twee qoute staan ;D


    Olive

    Oh thank u<3

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:29 ]

    Atmosphere schreef:
    Er staan hélemaal geen aanpassingen in de tekst, geen quotes, geen 'center' zelfs geen ander lettertype..


    Hmm. Misschien kopiëren en in een nieuw hoofdstuk doen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    & dat stond bij je liedje. Als die dingen niet kloppen, gaat dit naar je tekst.


    Olive

    Atmosphere schreef:
    Oh thank u<3


    Graag gedaan ;D


    Olive

    Authors schreef:
    & dat stond bij je liedje. Als die dingen niet kloppen, gaat dit naar je tekst.


    Ookay ^^, weet ik dat weer :3 <3