• Marie-Claire Del Fernandez is een amazone. Ze rijdt geweldig paard. Daarom mag ze in 2012 ook zich nogmaals bewijzen dat ze een getalenteerde amazone is.

    Ze hebben een totaal andere passie.
    Zij luistert er naar in de stallen wanneer ze de paarden verzorgt.
    Hij kijkt er enkel naar als ze in de weide staan en heeft er een helse schrik van.
    Maar toch kruisen ze elkaars pad. Vindt de rest dat wel oke? Of denken ze, dat zij iets te hoog gegrepen is voor hem? En vinden haar ouders het wel oke dat ze met iemand op trekt van een 'lagere' stand?

    Rollen die nog nodig zijn:
    * 5 concurrenten op de olympische spelen in de eventing Mutant Nica
    * een meisje dat goed met de jongens kan op schieten (1D)Mutant
    * vrienden van MC
    * stalknechten van MC vezz
    * kinderen die ze traint
    * Beste vriendinnen MC Chanesse Captivity (ook een goede amazone)
    * je mag zelf nog dingen verzinnen

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk+ foto:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:


    klik

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:28 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    Dankje :D
    Mag ik haar paarden er ook bij zetten ?

    Natuurlijk (staan ze op de manege van de ouders van MC?)

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Natuurlijk (staan ze op de manege van de ouders van MC?)


    Ja is goed :D
    ik zal het bij het bericht over Catherine er bij zetten ;)

    Captivity schreef:
    (...)

    Ja is goed :D
    ik zal het bij het bericht over Catherine er bij zetten ;)

    Ja ^^

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Ja ^^


    Doe ik straks even, internet werkt niet echt mee vandaag :(

    bedankt dat ik hem krijg ^^

    vezz schreef:
    bedankt dat ik hem krijg ^^

    graag gedaan ^^

    Oeh, ja ik wil eigenlijk ook wel een paard uitzoeken voor mijn rol als Feline. Als dat mag.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Invullen:
    Rol: Meisje dat ze les geeft.
    Naam: Eliane Strycker
    Karakter: Eliane is een vrij verlegen getalenteerd meisje met een passie voor paardrijden. Ze speelt sinds haar 6e klassiek piano wat ze nu nog steeds heel leuk vind. (ze is nu 11)
    Uiterlijk+ foto: Elle Fanning
    Eliane heeft blond haar en grote blauwe ogen. Ze heeft een vrij lichte huidskleur en word in de zomermaanden ook niet zo snel brui. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes die bijna niet zichtbaar zijn. Ze is klein voor haar leeftijd maar wel erg slim.
    Hobby's: Eliane is gek op paardrijden maar ook op piano spelen. Veder speelt ze graag voetbal met haar vrienden.
    Likes: Paarden(rijden), piano's, snoepjes(A)
    Dislikes: regen, onweer,
    Extra: Eliane kleed zich erg meisjes achtig en draagt alleen tijdens het rijden een broek.

    Chanesse schreef:
    Oeh, ja ik wil eigenlijk ook wel een paard uitzoeken voor mijn rol als Feline. Als dat mag.

    Natuurlijk mag dat ^^

    Oké, even kijken hoor.

    Feline's eigen paard heet Invinceble, wordt meestal Vince genoemd en is een zwarte Arabier. Vince heeft een vurig karakter. Het heeft bij Feline wel een tijdje geduurd voordat Vince haar vertrouwde maar het is gelukt en ze kunnen nu eigenlijk niet zonder elkaar. Vince is ontzettend elegant en een uitstekend renpaard.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:53 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Chanesse schreef:
    Oké, even kijken hoor.

    Feline's eigen paard heet Invinceble, wordt meestal Vince genoemd en is een zwarte Arabier. Vince heeft een vurig karakter. Het heeft bij Feline wel een tijdje geduurd voordat Vince haar vertrouwde maar het is gelukt en ze kunnen nu eigenlijk niet zonder elkaar. Vince is ontzettend elegant en een uitstekend renpaard.

    Leuk ik zet hem er bij ^^
    kan je een foto geven?

    Mijn paardjes staan er ook bij :D

    Heb je de naam : Marie-Claire van Amika?

    xFishx schreef:
    Heb je de naam : Marie-Claire van Amika?

    Nee, ik vond het gewoon een mooie naam (het klinkt ook chique en dat heb ik nodig voor dit verhaal)

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Leuk ik zet hem er bij ^^
    kan je een foto geven?


    Er staat nu een plaatje bij.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin