• Ik zit er aan te denken om naar de kapper te gaan en hem zich helemaal te laten uitleven. Wat wij hebben dus een super leuke kaper bij ons in de stad zitten, en hij doet dus ook aan metamorfoses. En ik wil al heel lang iets nieuws met mijn haar, maar ik heb geen idee wat. Dus wat denken jullie, dat ik dat maar moet gaan doen of niet?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Doen*O*
    En je titel is grappig x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gewoon doen. Vertel hem wat je absoluut niet wilt, dan moet het goed komen :'D

    Ja, doen! Absoluut. Maar ik zou het niet té kort laten knippen. Want als je het dan toch helemaal niets vindt, dan kan hij het nog bij knippen ;)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Doe niet te gek in een keer, ik had een keer mijn haar magneta geverft.
    Uiteindelijk bleek het niet te staan, probeer eerst voorzichter dichter bij de kleur te komen.
    Magneta mag dan wel niet staan maar rood wel, als je constant een toon gekker gaat zie je vanzelf wanneer je moet stoppen.


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Zeker doen ;] En niet bang zijn als je je nieuwe kapsel eerst ziet, vaak schrik je eerst maar zie je dan toch wel dat het beter bij je staat. Want ja, hij weet wat het beste bij jouw hoofd past ;D Ik had mijn haar keertje van halverwege rug tot kort laten knippen (kaaklengte) en was super blij, eerst wel geschrokken, maar zag toen wel van; Wow, veel beter. EN kreeg veel positieve reacties.

    Just do it. Wel zeggen dat je bijv. absoluut niet korter wil dan dit of dat en niet die kleur etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Totally! Zie wel dat hij het stijlvol doet :3
    Veel succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    Wel voor en na fotos posten hè? :3

    Atmosphere schreef:
    Wel voor en na fotos posten hè? :3


    Haha zal ik doen. Ik zal er wel wat kleedgeld voor op moeten offeren maar ik krijg al het dubbele van mijn vriendinnen dus dat is niet echt een ramp


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zeg doen. alzouikhetzelfnooitdoen,haha


    Gradually, then suddenly..

    Ja, doen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Doen, kappers weten meestal wel wat mooi bij je staat =D

    Doen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Doeeen!
    Als je 't doet, ga je dan een foto plaatsen? (nerd) <3

    dat heb ik pas nog gedaan, en ik ben nu zo blij met mijn haar! Doen!


    Obviously.

    Ik zou het nooit van mijn leven doen.
    Stel dat je niet blij bent met wat hij knipt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt